BasBQ
Beef en Steak

St. Louis Porc Steaks in de Dutch Oven

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Gisteren een variant gemaakt op de eerder in de Kettle klaar gemaakte St Louis Porc Steaks.


Lekker dikke procureur steaks gesneden en met Varkensrub bestrooid.
Kort gegrild op direct vuur op de Kamado.
Daarna bijna 2 uren laten sudderen in de Dutch Oven. De saus bestond uit Hertog Jan - Grand Prestige en Sweet Baby Ray's bbq saus.
Het laatste half uur heb ik de saus laten inkoken totdat deze mooi dik was.
Als laatste de Steaks afgegrild en geserveerd met de saus.

20211113_185945.jpg


20211113_183540.jpg


20211113_183244.jpg


20211113_155626.jpg


20211113_155530.jpg
 
Dat ziet er weer heerlijk uit Smokie.
Je hebt flink wat gear aangeschaft de laatste dagen zie ik.
 
Die zien er erg lekker uit! Ga ik ook eens proberen met de Dutch oven.
 
😂😂😂
Ik was uitgenodigd door een vriend en we hebben er samen een gezellige avond van gemaakt. Onderstaand nog wat foto's van de andere gerechten die we gemaakt hebben.

20211113_214640.jpg


20211113_173432.jpg


20211113_160331.jpg


IMG-20211113-WA0019.jpeg
 
Dat was vast genieten.
Hoe verwarmt hij die DO? Heb zoiets nog nooit gezien.
 
Een leuk ding en erg handig als je voor een groepje 4 gerechten klaar moet maken. Dit is een Windmill Campstove. Een paar briketten erin en gaan met dat ding 😀
 
Dat ziet er indrukwekkend uit, zowel de gerechten als de werkplek! Zo wil ik iedere dag wel barbecueën.
 
Lekker bezig Skokie, dat ziet er wederom heerlijk uit. Wat vind je van de campstove van Windmill, is dit een aanrader?

ik twijfel zelf namelijk nog of ik er een wil hebben voor de leuk erbij maar ratio houdt me voorlopig nog tegen. 😉
 
Ziet er weer heerlijk uit.
Mooie "werkplek" ook. - wow-
Deze manier van bereiden is ook hier hoog binnen gekomen op de favorieten lijst.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Lekker bezig Skokie, dat ziet er wederom heerlijk uit. Wat vind je van de campstove van Windmill, is dit een aanrader?

ik twijfel zelf namelijk nog of ik er een wil hebben voor de leuk erbij maar ratio houdt me voorlopig nog tegen. 😉
Heel leuk voor de heb. Bovendien heb je een extra warmtepunt. Dat kan soms heel handig zijn. Ik zag net dat je ze in allerlei soorten en maten hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er weer heerlijk uit.
Mooie "werkplek" ook. - wow-
Deze manier van bereiden is ook hier hoog binnen gekomen op de favorieten lijst.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Ja, ik vind het ook super. Mijn maat is al een paar jaar bezig en heeft zijn buitenkeuken inmiddels mooi in orde.
 
Heel leuk voor de heb. Bovendien heb je een extra warmtepomp. Dat kan soms heel handig zijn. Ik zag net dat je ze in allerlei soorten en maten hebt.
Thanks, je hebt me toch wel enthousiast gemaakt. Toch eens kijken of er één in de aanbieding komt met Black Friday. Joystove mag ook. 😉
 
Er zijn meer merken die dit soort oventjes verkopen.
 
Je vriend weet wel wie hij uitgenodigd heeft 😉
Lekker bezig geweest
 
Dat ziet er mooi uit hoor. Lekker die extra smaak van de DO.
 
Ja, het was gezellig kokkerellen met elkaar en we hebben genoten van het eten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inmiddels zo enthousiast geraakt over het koken met een Stove en een Dutch Oven dat ik zelf ook een Stove van Windmill heb besteld met een Dutch Oven en een Skillet van Valhal erbij. En goed voorbeeld doet volgen. Niet @Michel_D ? 😂😂😂
 
Ik ben inmiddels zo enthousiast geraakt over het koken met een Stove en een Dutch Oven dat ik zelf ook een Stove van Windmill heb besteld met een Dutch Oven en een Skillet van Valhal erbij. En goed voorbeeld doet volgen. Niet @Michel_D ?

Euhh ja..
 
Terug
Bovenaan Onderaan