BasBQ
Beef en Steak

Spiffs burgers

 
 
 

Melis

Sprokkelaar
Berichten
35
Vanavond alles klaargemaakt voor morgen avond. We zijn met 9 man, 1800 gram. grote eters, 200 gram per persoon '-)

Morgen hoop ik resultaat te laten zien. Het enige wat ik altijd lastig vind bij hamburgers is het feit dat ze snel afkoelen, terwijl jij de broodjes nog wilt doen. Vooral als je 9 van die jetsers in 1 keer klaar wilt hebben ;-)

De resultaten in de onderste foto's. We kregen bezoek, dus moesten delen. De smaak was er niet minder om.



IMG-20200523-WA0019.jpeg


IMG-20200523-WA0021.jpeg


IMG-20200523-WA0023.jpeg


IMG-20200523-WA0025.jpeg


IMG-20200523-WA0027.jpeg


IMG-20200523-WA0029.jpeg

20200524_183121.jpg


20200524_182936.jpg


20200524_182151.jpg


20200524_154430.jpg
 
Laatst bewerkt:
200 gr per persoon, dan ben je toch geen grote eter? dat is het gewicht van een kleine steak.
 
Gehakt ziet er fijn uit. Ik hou wel van een uitje.
Hoe is het resultaat geworden?

Bij the way, ga je dat echt per hamburger afwegen ? 🤔
 
Als je hamburgers zo goed als klaar zijn, dan even weg van het vuur leggen, desnoods op stapeltjes, en ondertussen je broodjes aangrillen. Broodjes Is ook maar seconden werk.
 
200 gr per persoon, dan ben je toch geen grote eter? dat is het gewicht van een kleine steak.
Nu voel ik me inderdaad wel een beetje slecht met mijn gevulde 250gram of meer burgers "Maar het is zo lekker..."


Maar ze zien er wel lekker uit! Goed idee dat uitje erdoor.
Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk
 
Spiffsburgers vallen hier ook altijd in de smaak. :p Makkelijk te maken en gegarandeerd 100% succes!
 
Gehakt ziet er fijn uit. Ik hou wel van een uitje.
Hoe is het resultaat geworden?

Bij the way, ga je dat echt per hamburger afwegen ? 🤔
Dat gaat zo makkelijk, dat kost geen enkele moeite en je hebt echt gelijke burgers, het oog wil ook wat :)
 
Iemand anders de broodjes laten doen, volk zat
Succes
 
Nu voel ik me inderdaad wel een beetje slecht met mijn gevulde 250gram of meer burgers "Maar het is zo lekker..."


Maar ze zien er wel lekker uit! Goed idee dat uitje erdoor.
Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

Dat had ik vorig jaar(250gr) maar toen waren er wat protesten dat het te groot en te veel was.. er komt nog een gebakken eitje op een wat spek en kaas, dus ze hebben niets te klagen.
 
Dan word er vandaag niet geprotesteerd in ieder geval en zijn de burgers nu gebaseerd op ervaring. Mooi toch
 
Burgers zien er heerlijk uit ...
 
200 gr per persoon, dan ben je toch geen grote eter? dat is het gewicht van een kleine steak.
Die grote eters gaan met honger naar huis, of je moet ze volproppen met groente🥦🥬 en 🥖 brood.
 
Grappig dat het een naam heeft (spiff) zonder te weten maak ik ze wel vaker zo (geen ei en paneermeel)
Ziet er goed uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mooie burgers. En iedereen tegelijk aan het eten is toch mooi gelukt zo. En voor wie het teveel is geeft er maar een halve aan mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan