GPT zei:
Kan ook. Wat jij wil. Denk dat veel mensen er niet al te moeilijk over doen. Thuis voorbereiden als je dit soort werk niet dagelijks doet geeft meer rust op locatie. in mijn ogen moet je dit soort zaken niet te moeilijk maken. Belangrijkste zijn de ribs. Bovendien verwachten mensen geen ster waardige sateh maar gewoon een lekkere snack tussendoor.
Kwaliteit hoort ten alle tijden boven kwantiteit en gemak te staan. Als je gemak wilt hebben dan kan je net zo goed wat bakjes Mora sateh bij de supermarkt halen en die opwarmen, want h?....we moeten het onszelf natuurlijk niet te moeilijk maken :-O
Lijkt mij persoonlijk een verkeerde insteek als je gaat cateren. Als je niet beter weet dan is er misschien nog een excuus, maar niet als je je op fora zoals deze begeeft.
En geloof me.....als je denkt dat het om de ribs gaat en sateh dan alleen leuk voor erbij en dat daar minder grote eisen aan worden gesteld, dan kan je nog wel eens bedrogen uitkomen. Als sateh op de kaart staat en mensen hebben de keuze, dan kan dat zomaar je belangrijkste gerecht worden en dat weet ik uit ervaring. Dit jaar staan wij ook weer op Midzomer Bier & BBQ in Hillegom en de afgelopen jaren is het iedere keer zo dat de sateh het snelst van alles op gaat (net zo snel als ik ze kan grillen) en wanneer dat helemaal los is dat pas daarna de rest echt gaat lopen.
Tot nu toe nemen we ieder jaar steeds meer sateh mee, maar het maakt niet uit. Zolang wij hebben blijven mensen voor sateh komen. Vorig jaar al 20kg (+/- 600 stokjes) binnen 2 uur op, dus dit jaar gaan we naar de 30kg (+/- 900 stokjes).