Aangezien ik afgelopen vrijdag een 2e handse WSM 47 heb aangeschaft vondt ik het gisteren wel een mooie dag voor de eerste keer.
Voor de eerste keer ben ik op safe gegaan en er 2,8 kilo spareribs (3 stuks) opgelegd.
De spareribs heb ik besteld via internet met een 2 tal rubs van Noskos erbij en ik heb zelf nog de basis rub van Noskos gemaakt.
De geleverde ribs
Ribs in de rub: Noskos Pulled pork, Noskos Spareribs en het Noskos basis rub recept
Ondertussen stond de WSM al mooi op te warmen
De ribs na de eerste 3 uur
Daarna in folie met roomboter, agavesiroop en lichtbruine basterdsuiker
Hierna heb ik ze terug gelegd en na anderhalf uur uit de folie gehaald en terug geplaatst voor een half uur. Hierna afgelakt met Noskos the Original saus en weer een half uur met rust gelaten.
En zo zag het er uit
Om je vinger bij op te eten zo lekker.. Ook de gasten hebben enorm genoten..
Voor de eerste keer ben ik op safe gegaan en er 2,8 kilo spareribs (3 stuks) opgelegd.
De spareribs heb ik besteld via internet met een 2 tal rubs van Noskos erbij en ik heb zelf nog de basis rub van Noskos gemaakt.
De geleverde ribs

Ribs in de rub: Noskos Pulled pork, Noskos Spareribs en het Noskos basis rub recept

Ondertussen stond de WSM al mooi op te warmen

De ribs na de eerste 3 uur

Daarna in folie met roomboter, agavesiroop en lichtbruine basterdsuiker

Hierna heb ik ze terug gelegd en na anderhalf uur uit de folie gehaald en terug geplaatst voor een half uur. Hierna afgelakt met Noskos the Original saus en weer een half uur met rust gelaten.
En zo zag het er uit

Om je vinger bij op te eten zo lekker.. Ook de gasten hebben enorm genoten..