Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er naast de 3 2 1- en de Eastwoodmethode nog een andere wijze van spareribs bereiden?
Yep deze gaan we doen !Snelle spareribs met de Easterwood methode
In twee uur gare spareribs van de barbecue? Dat kan! Deze snelle spareribs maak je volgens de Easterwood methode.www.bbq-nl.com
Frits' bereiding; easterwood
Dit is een beetje wat ik zoek.Ik doe ze op 130° indirect, elk uur even sprayen met appelcider. 3 uurtjes. En daarna insmeren met glaze, en nog 15 minuutjes laten liggen. Klaar.
Dit is een beetje wat ik zoek.
Ben soms dat inpakken een beetje beu. Maar wil ook graag wel bijna fall of the bone ribs ! (dus geen Eastwood)
Tijd voor een experiment, ik zal mn bevindingen posten.
Nee hoor niet te laat... ik hoop nog langer mee te gaan. (Gisteren traditioneel spareribs gemaakt)Hoi hoi,
Zal wel te laat zijn maar ik heb een recept waarin ik de spareribs kook in de marinade, dan 24 uur laat staan en dan afbak op de bbq. En dat zijn (vind ik) toch echt de lekkerste. Staat op mijn youtube kanaal mocht je het interessant vinden (het is wel een oud filmpje, dus vrij lang hahahhah)
Dit is een beetje wat ik zoek.
Ben soms dat inpakken een beetje beu. Maar wil ook graag wel bijna fall of the bone ribs ! (dus geen Eastwood)
Tijd voor een experiment, ik zal mn bevindingen posten.
Nee hoor niet te laat... ik hoop nog langer mee te gaan. (Gisteren traditioneel spareribs gemaakt)
Ik ga in de toekomst wat anders proberen...
Ribs voorkoken, daar moet ik even aan wennen!
Ik heb mijn spareribs ook wel vaker gedaan zonder in te pakken op 110graden en dan uurtje of 5 a 6.
Toch malse sparerips en een mooiere korst. je kunt dan wel minder smaken toevoegen als bij inpakken maar dat compenseer ik weer met de bbq saus waarmee ik aflak.
????Gebruiken jullie bij de Eastwood methode ook een waterpan Onder de ribben?