Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DMM zei:Gewoon lekker proberen en vergelijken met ribs die je 'klassiek' bereidt. Vind je het lekker, prima toch. Niemand die jouw smaak kan be?nvloeden.
Heb het zelf in haast ook wel eens gedaan en ze in een uur op de WGA afgegaard.
Waren prima te doen voor een doordeweekse hap, zonder de rooksmaak.
DMM zei:Waren prima te doen voor een doordeweekse hap, zonder de rooksmaak.
Dat zou kunnen. Ik heb zelf een mooie Anova sous vide apparaat-dinges en ik ga het zeker zelf ook een keer proberen.Mosseltje zei:Nu ik hierover nadenk zou het resultaat zelfs beter kunnen zijn dan de traditionele manier. :-B
DanBras zei:Dat zou kunnen. Ik heb zelf een mooie Anova sous vide apparaat-dinges en ik ga het zeker zelf ook een keer proberen.Mosseltje zei:Nu ik hierover nadenk zou het resultaat zelfs beter kunnen zijn dan de traditionele manier. :-B
Maar hoe je het wendt of keert, we hebben het dan niet echt meer over BBQ en al helemaal niet over low & slow BBQ. En dat is in principe toch de religie op dit forum
DanBras zei:Daar gaat het ook helemaal niet om AV. Misschien moet je de vraag in het eerste bericht nog eens goed lezen! :-O
Er wordt gevraagd of er mensen voor zijn om spareribs eerst voor te koken voordat ze op de Q gaan.
DanBras zei:Voor de serieuze en hardcore BBQ'er neem je normaal gesproken de tijd
Dat zie je mij toch ook nergens zeggen?! :-OMosseltje zei:Ik moet er niet aan denken om de ribs rechtstreeks uit de sousvide op het bord te gooien. :-&
Zoals gezegd wordt er in de TS gevraagd 'wie voor het voor koken van spareribs' is. En op een BBQ-forum waar het bereiden van voedsel op de BBQ wordt gepredikt, lijkt me dat redelijk een schot voor open doelAV zei:: ik heb deze x goed gelezen,,en met die vraag begreep ik meteen dat door TS de bekende knuppel in t hoenderhok gesmeten werdt.
Als je dat nog moet vragen als je op een BBQ-forum rondhangt en daar berichten leest.... :-SAV zei:tja weer een vraag dr bij: wat is een serieuze/hardcore bbq-er .