Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de Bizerba SE8 gekocht. Wel een groot en zwaar toestel
2de mes paste wel niet op de machine, wellicht van een andere model.
Een van de dagen mijn koud gerookte hespspek eens gaan aansnijden om de machine een goed te testen.
Nice, ga je geen s[jt van krijgen. Dat gewicht is wel een groot nadeel, zou ideaal zijn als je hem gewoon op een vaste plek kan zetten.
Ik heb een hendi 220 (22cm mes), die is al net te onhandig zwaar. Maar 22cm is gewoon te klein, net prima voor kleine stukken vlees.
Hier nog aant nadenken waar ik hem ga zetten.
Denk om misschien mijn oude intussen lege berging/stookruimte in garage/kelder te gaan inrichten als extra keuken voor alle BBQ spullen.
Want ik begin problemen te krijgen om alles deftig op te bergen.
Ik haat het dat ik 10 dingen moet uit een kast nemen om 1 ding te kunnen pakken en er dan 9 terug te moeten leggen
Bus daar wat extra kasten met een werkblad zou zeer handig zijn.
heb hier een Berkel 834 S staan en ook loei zwaar 54 kg met een mes van 296 mm en slijpmachine voor het mes.
kan ook echt vlinderdun snijden vanaf 0 tot 1 mm enzovoorts
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.