Draadje is al even oud, maar ik heb voor mijn man voor vaderdag het nog uit te komen Book of Bacon besteld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaad.. sommige gerechten zal ik nooit maken, maar vele ook weer wel.. de verhalen zijn geweldig!Ik ben met boek 1 begonnen en uitgebreid naar zowat heel de collectie en maak regelmatig iets uit deze boeken. Ik moet zeggen met succes. Er staan ook recepten in die ik zelf nooit zal gaan maken zoal bijv. Heel big/varken of een hele krokodil etc. Wel mooi om te lezen hoe dit gaat. Gerechten worden met een verhaal geschreven.
Kun je in Nederland überhaupt wel ergens een krokodil vandaan halen bij een speciaalzaak?
Deze is echt heerlijk, maar hij is heel machtig. Heb i.p.v. provelone parmezaanse kaas gebruikt. Een blok en zelf gerapst.Dit ziet er erg lekker uit! Heb je het recept voor mij?
hier ook meestal. Wat ik vooral jammer vindt van de recepten van Jord is dat er ingrediënten in staan waar ik soms nog nooit van heb gehoord. Maakt het voor de gewone man toch wat moeilijker om te maken.Heb inmiddels een stuk of 6 boeken van Jord Althuizen op de boekenplank staan.
Een gerecht heb ik er nog nooit uit gemaakt.. Vind vooral de verhalen leuk om te lezen.
Ik koop de boeken altijd 2e hands, vind de prijs nieuwe te hoog om alleen de verhalen te lezen.
hier ook meestal. Wat ik vooral jammer vindt van de recepten van Jord is dat er ingrediënten in staan waar ik soms nog nooit van heb gehoord. Maakt het voor de gewone man toch wat moeilijker om te maken.