BasBQ
Beef en Steak

Smokey Goodness Amerikaanse Bbq workshop I - 1 Pers.

iMarkee

Sprokkelaar
Berichten
26
Hi all,

Het leek mij leuk om ergens in mijn vakantie een workshop te volgen. Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Bastard en leek me leuk om van een echte expert te leren.

Als eigenaar van een Bastard, kwam ik snel uit bij de workshops van BBQ Experience Center of Smokey Goodness. Omdat mijn vrienden hier niets voor voelen (bereiden al jaren op de kamado) ga ik in mijn eentje een workshop volgen. Daardoor valt helaas de workshop bij BBQ Experience Center af.

Dus... 'Smokey Goodness Amerikaanse Bbq Workshop I' it is! Iemand ervaring met deze workshop en om deze alleen te doen? Ben benieuwd naar ervaringen voor ik mijn reservering definitief maak :).

Thanks!
 
Idd, bij BBQ Ex is het per 2 personen. In december gedaan. Mss kan je 1 van je vrienden verleiden voor de drank die er is :ROFLMAO: Blijkbaar is de drank Ơ volontƩ en dat hebben we gemerkt :D

Met Smokey geen ervaring, maar dat zal wel dik in orde zijn.
 
Ik heb de Amerikaanse BBQ workshop bij Smokey Goodness gevolgd vorig jaar. Ik persoonlijk denk dat deze het leukste is als je met minimaal 2 vrienden gaat, je staat aan een groot werkblad en maakt dan gezamenlijk gerechtjes op de BBQ.
 
Bij Smokey Goodness in Delft is het bier ook bij de prijs inbegrepen.
Leuk om het met een groep te doen al moet ik zeggen dat de groepjes al vrij snel mengden.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan