Mooi overzicht, maar let bij dit overzicht wel op dat er wordt aangegeven dat supermarkten hun producten gaan aanpassen. Dus mogelijk klopt dit al niet meer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi overzicht, maar let bij dit overzicht wel op dat er wordt aangegeven dat supermarkten hun producten gaan aanpassen. Dus mogelijk klopt dit al niet meer.
Veel te pragmatischIs toch gewoon een kwestie van in de supermarkt het bakkie omdraaien en het label lezen?![]()
Verrek! Het staat er inderdaad gewoon opIs toch gewoon een kwestie van in de supermarkt het bakkie omdraaien en het label lezen?![]()
Als hij goed geseasoned is kan het.Gaan smash burgers ook lukken op een grovere gietijzeren plaat of lukt dat alleen op één geëmailleerde plaat?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met een gefotoshopte plaat lukt zo’n smashburger altijd!Even inhaken op de vraag van Michel_D. We hebben beide deze grillplaat besteld en 1 exemplaar is vandaag binnengekomen. Met uitzondering van een hoekje aan de vlakke zijde is de oppervlakte structuur ZEER grof. Zoiets als grof schuurpapier korrel 60. Misschien zit ik ernaast, ik heb geen ervaring met dit soort platen, maar ikzelf heb er helemaal geen goed gevoel bij en ga hem retourneren. De structuur is heel anders dan de Lodge in de beginpost van dit topic. Er jammer, een leuke plaat zo van de foto en ik had nou net zo'n zin in Smashburger.
Bekijk bijlage 29342
inderdaad de lodge heeft ook structuur, maar is waarschijnlijk minder grof afgewerkt.Is jouw plaat geëmailleerd of pre seasoned? Als dat niet zo is moet je hem seasonen dan wordt hij al gladder.
De lodge is ook niet helemaal glad maar zal waarschijnlijk gladder afgewerkt zijn. Dat is het verschil in prijsklasse.
Ik heb zelf ook wat goedkoper en minder glad gietijzer maar als je dat goed seasoned is dat geen probleem.
Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je hem natuurlijk gewoon terug sturen maar je zou ook even in een winkel kunnen kijken hoe grof / glad het duurdere spul is.
Zes burgers, ik vind twee tegelijk voor één broodje al hard werkenHeerlijke burgers. En mooi de summit in actie. Op dn mooie plaat kunnen zeker 6 burgers tegelijk geplet worden hoor. Lekker productie draaien met z’n beest. TOP