Gister een makkelijke snelle maaltijd van de bbq.
Sloppy joe’s, sinds ik er ooit lang geleden van gehoord had wou ik ze altijd al eens proberen. Eenmaal mijn levenspartner ontmoet (die toevallig Amerikaans is) haar natuurlijk ook hier over een beetje uitgevraagd. Toen we eenmaal op bezoek gingen naar de schoonfamilie was het dan zover mijn eerste sloppy joe. En wat vond ik dit een heerlijke snelle maaltijd. Natuurlijk is dit geen hoogstaand gerecht maar zo nu en dan is dit wel erg lekker om even snel te maken en weg te happen.
Nu had ik de laatste tijd weer zin in zoon lekkere sloppy joe. Zo gezegd zo gedaan.
Even wat ui en paprika fruiten
Knoflook en dan het gehakt erbij
Dat begint al lekker te ruiken
Wat smaakmakers erbij
En als laatste nog wat overgebleven bbqsaus
Aanvallen maar!!
Broodje gemaakt met nog wat ingemaakte ui er bij. En nog wat aardappelsalade on the side.
Wat hebben we gesmuld.
(Ps de vrouw vond dat plakje kaas maar raar
. Dat hoort toch echt niet)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sloppy joe’s, sinds ik er ooit lang geleden van gehoord had wou ik ze altijd al eens proberen. Eenmaal mijn levenspartner ontmoet (die toevallig Amerikaans is) haar natuurlijk ook hier over een beetje uitgevraagd. Toen we eenmaal op bezoek gingen naar de schoonfamilie was het dan zover mijn eerste sloppy joe. En wat vond ik dit een heerlijke snelle maaltijd. Natuurlijk is dit geen hoogstaand gerecht maar zo nu en dan is dit wel erg lekker om even snel te maken en weg te happen.
Nu had ik de laatste tijd weer zin in zoon lekkere sloppy joe. Zo gezegd zo gedaan.
Even wat ui en paprika fruiten

Knoflook en dan het gehakt erbij

Dat begint al lekker te ruiken

Wat smaakmakers erbij

En als laatste nog wat overgebleven bbqsaus

Aanvallen maar!!
Broodje gemaakt met nog wat ingemaakte ui er bij. En nog wat aardappelsalade on the side.
Wat hebben we gesmuld.

(Ps de vrouw vond dat plakje kaas maar raar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk