BasBQ
Beef en Steak

Sloppy joe’s

 
 

Peter_fijten

Vuurmaker
Berichten
79
Gister een makkelijke snelle maaltijd van de bbq.

Sloppy joe’s, sinds ik er ooit lang geleden van gehoord had wou ik ze altijd al eens proberen. Eenmaal mijn levenspartner ontmoet (die toevallig Amerikaans is) haar natuurlijk ook hier over een beetje uitgevraagd. Toen we eenmaal op bezoek gingen naar de schoonfamilie was het dan zover mijn eerste sloppy joe. En wat vond ik dit een heerlijke snelle maaltijd. Natuurlijk is dit geen hoogstaand gerecht maar zo nu en dan is dit wel erg lekker om even snel te maken en weg te happen.

Nu had ik de laatste tijd weer zin in zoon lekkere sloppy joe. Zo gezegd zo gedaan.

Even wat ui en paprika fruiten
80e3156775d49b5fa8e800144d3845c9.jpg



Knoflook en dan het gehakt erbij
4f5395f461da4f79683b676e170fff7b.jpg


Dat begint al lekker te ruiken

123954a3577fddd7c38c43490ba4c003.jpg


Wat smaakmakers erbij
ce8457880ab7d5fb812e00ee82636aa9.jpg


En als laatste nog wat overgebleven bbqsaus
8aa10bc5efab4fa43c3b8d6268eb8efb.jpg


e4e78dd4282b802b1aab45d50ead467a.jpg

Aanvallen maar!!

Broodje gemaakt met nog wat ingemaakte ui er bij. En nog wat aardappelsalade on the side.

Wat hebben we gesmuld.
1534c0f802ae7227bbcc38976901b59e.jpg



(Ps de vrouw vond dat plakje kaas maar raar . Dat hoort toch echt niet)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
dat ziet er waanzinnig lekker uit. dank voor het delen, deze gaat op de todo
 
Potdikke, dat ziet er prima uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Staat hier ook binnenkort op het programma. Maar dan wel de super eenvoudige versie
2955E7CE-5DD3-405F-A2C1-CB1A3D94A2BF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tijdje terug bij een vriend de versie van Koken met Niek gegeten. Dat was mijn eerste sloppy joe ooit maar beviel erg goed! Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn om lekker te zijn. Doe mij er maar 1!
 
Heel leuk gerechtje. Heb t ook al eens gemaakt. Heel lekker. Je moet wel goed gehakt gebruiken. Ooit een supermarkt gehakt gebruikt. Dat was een tegenvaller.
En die kaas is lang zo gek nog niet. Lust ik ook wel
 
Oke,Sloppy Joe, op de to-do lijst!!!
 
Ik heb een tijdje terug bij een vriend de versie van Koken met Niek gegeten. Dat was mijn eerste sloppy joe ooit maar beviel erg goed! Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn om lekker te zijn. Doe mij er maar 1!

Koken met Niek GE-WEL-DIG!!!
 
Wegens te weinig vet?

Ik vond het gehakt te grof. En veel harde stukken. Die dan tussen je tanden knarsen. Had ik al een paar keer gehad.
Miss ben ik ook wel iets of wat verwend. We kopen altijd vlees bij de slager. En heel soms als we laat boorschepen doen. En de slager gesloten is nemen we wel eens vlees mee van de super. Dat resulteert dan vaak in spijt
 
Ah, ok.
Ik wil nog weleens van dat slagersgehakt meenemen bij de Jumbo, daar heb ik eigenlijk nog geen negatieve ervaringen mee, maar ik ben ook geen fijnproever.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Nice! Toevallig gister ingelezen erover. Dit staat op mijn short list!
 
Terug
Bovenaan Onderaan