Hey allemaal, ik wil graag een skillet kopen. Maak meestal e.e.a. voor mn gezin van 4 (twee kleine kids). Ik denk dat het praktisch is om een relatief kleine voor bijgerechten te hebben en een iets grotere voor wanneer ik iets maak waarbij het gehele gerecht in de skillet wordt gemaakt. Voor de eerste denk ik dan aan 23cm ivm de maat van mijn bge(L) waarbij hij met 23cm perfect boven de keramische halve maan past.
Is het “erg” ivm hitteverdeling dat ie misschien een cm of 3 oversteekt als ik kies voor 26cm? Voor het tweede denk ik aan 30cm. Het plan is dus beginnen met de kleine; 23/26. Iemand advies of andere mening over de maten?
Ik weet nog niet specifiek wat ik wil maken, komende jaren wil ik gewoon alles kunnen en proberen. Ben dus vooral op zoek naar wat ervaringsadviezen
Is het “erg” ivm hitteverdeling dat ie misschien een cm of 3 oversteekt als ik kies voor 26cm? Voor het tweede denk ik aan 30cm. Het plan is dus beginnen met de kleine; 23/26. Iemand advies of andere mening over de maten?
Ik weet nog niet specifiek wat ik wil maken, komende jaren wil ik gewoon alles kunnen en proberen. Ben dus vooral op zoek naar wat ervaringsadviezen