Beef en Steak

Signature Picanha

werrie, werrie naais

structor zei:
Mooie run. En even voor mijn nieuwsgierigheid, bij een Primo wordt het handvat enigszins warm bij het affakkelen, hoe is dat bij een ei?

Ligt er een beetje aan... nu voor de foto heb ik de deksel langer open gelaten dan noodzakelijk.
Wat errug belangrijk is is dat je de deksel langzaam en getrapt opent. Even laten boeren zeg maar.
De dikke vette vlam die daarna komt (backdraft) blijft dan in de deksel en gaat via het schoorsteentje naar buiten.
Ik trek nooit een fleece trui aan als ik dit werk doe, da's zeker, maar als je deksel niet langer open laat dan nodig
dan blijft het houten handvat lekker koel en de vlammen in de BBQ.

Sander72 zei:
Ligt er een beetje aan... nu voor de foto heb ik de deksel langer open gelaten dan noodzakelijk.
Wat errug belangrijk is is dat je de deksel langzaam en getrapt opent. Even laten boeren zeg maar.
De dikke vette vlam die daarna komt (backdraft) blijft dan in de deksel en gaat via het schoorsteentje naar buiten.
Ik trek nooit een fleece trui aan als ik dit werk doe, da's zeker, maar als je deksel niet langer open laat dan nodig
dan blijft het houten handvat lekker koel en de vlammen in de BBQ.
Thanks voor je reply, ik trek ook nooit een fleece trui aan, maar tja of zonder nu beter is ;)
c8WCRlleQayBi2YrrJkQdlmyJgU1zBkalZiYlvCue5LIMrprMbL6o9YuNlSsblf_WfTJ6Hue28_OHXr2BEOkXwBJatb9svAXnQiY0nX4o_CLfwlqtCcqQNxu3_twQicWPOHwAyHKDngMycd9VDhdi1TioEZFFmyKr-DGlY5zIieEGQ1N-5LtNAvt7_NdRngnU8GV_1DZU5_kZmB7XWrcoWL8OiXtA1Q25yQbp2dadn50QEP9WNjAEnm2b6FlF9zaB9lJBfUTLcaj3d3GCd75phmgtFBpKMRykR2FGBmAYpVM7Vp5hfyFsi8wnH-ofkYHT4TDlMKia0j_QI-1NOkRUNB-fk_e9gPldeinp5PBLVufiR9OTDPrXHwRrdV7zHzsiqq2iS45HYTIsiuPXjfCoFTPBEf1Jx31Qsdi7fd9mmWEJaKhZ8zhOUtmjDMCC9fx5HT1mRBOVk4SzCKtqUijr0PSeFCPSMLRRKCOseizcv1Gi8AP0veVsXCRQdUONHpITgkgGiXwmuRx5ogGdZ9TdSFLVY5lk8T-QuHTmLDOuC7iOyVBddhym6oJYg3dJ_Uhvf3V=w1172-h660-no

Zo maak je gewoon je eigen fleece trui Emiel!

Terug
Bovenaan Onderaan