BasBQ
Beef en Steak

Signature Dish Easterwood ribs .

Blijft een geweldige manier om ribben klaar te maken, tegenwoordig wanneer ik maar 1 rack moet bereiden, gebruik ik vaak een variatie op deze methode.
Dan rijg ik het rack ribben aan het spit en laat ik ze lekker ronddraaien en houd ik als temperatuur deze aan van je Easterwood-methode.

Dat dessertje ziet er ook heerlijk uit trouwens.
 
Bij een signature dish lees ik graag de rapportage waarom het een signature dish voor iemand is. Dat was hier niet nodig natuurlijk. Wat zien deze ribbels er weer lekker uit.
 
Bij een signature dish lees ik graag de rapportage waarom het een signature dish voor iemand is. Dat was hier niet nodig natuurlijk. Wat zien deze ribbels er weer lekker uit.
Nadat ik met deze bereidingswijze de bbq wedstrijd had gewonnen bij tv Gelderland zijn mensen het zo gaan noemen.
Moest enorm lachen toen ik het laatst las bij de recepten van de Intratuin.

5862532C-B27C-43CF-A283-8D07A5F0DC49.png
 
Nadat ik met deze bereidingswijze de bbq wedstrijd had gewonnen bij tv Gelderland zijn mensen het zo gaan noemen.
Moest enorm lachen toen ik het laatst las bij de recepten van de Intratuin.

Bekijk bijlage 39443
Hahahaha werkelijk waar prachtig!
 
ow dit is genietene hoor.. ribs staat hier ook altijd in de top 3
toetje is ook top btw
 
Wat een feest Frits. Succes met de wedstrijd en wie weet val je wederom in de prijzen 😁
 
Heerlijk! Zou ik graag een x proberen 😋
Ben ook zeer benieuwd naar deze methode. Ben nog steeds op zoek naar de ultieme sappige fall of the bone ribs. Tot nu toe met 3-2-1 nog geen succes, maar denk niet dat dit migelijk is met de easterwood methode?
 
Als je ze maar lang genoeg laat liggen zijn ze uiteindelijk allemaal fall of the bone.
Bij een wedstrijd wordt je daarop afgerekend want dan zijn ze te gaar.
Easterwood methode geeft iets meer bite, dat vind ik juist lekker.
Wil je wel juist fall of the bone dan moet je bij 3-2-1 wat extra vocht toevoegen bij het strak inpakken en dan misschien wat langer ingepakt laten. Zeg 2,15 of 2:30 uur
 
Als je ze maar lang genoeg laat liggen zijn ze uiteindelijk allemaal fall of the bone.
Bij een wedstrijd wordt je daarop afgerekend want dan zijn ze te gaar.
Easterwood methode geeft iets meer bite, dat vind ik juist lekker.
Wil je wel juist fall of the bone dan moet je bij 3-2-1 wat extra vocht toevoegen bij het strak inpakken en dan misschien wat langer ingepakt laten. Zeg 2,15 of 2:30 uur
Ja dat weet ik. Maar in werkelijkheid merk ik dat ze dan toch nog vaak niet helemaal fall of the bone zijn, of juist droog worden.. dus ik moet ermee blijven spelen.
 
OMG dit is de real deal wat betreft ribs. Voor mij de lekkerste manier om ribs te maken. TOP
 
Terug
Bovenaan Onderaan