Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afgelopen weekend eerste keer ribs op 3-2-1 gedaan, inderdaad deze ook is proberenMoet het toch ook eens op deze manier proberen volgens mij. Hier gaat het er altijd 3 2 1 op
Nadat ik met deze bereidingswijze de bbq wedstrijd had gewonnen bij tv Gelderland zijn mensen het zo gaan noemen.Bij een signature dish lees ik graag de rapportage waarom het een signature dish voor iemand is. Dat was hier niet nodig natuurlijk. Wat zien deze ribbels er weer lekker uit.
Hahahaha werkelijk waar prachtig!Nadat ik met deze bereidingswijze de bbq wedstrijd had gewonnen bij tv Gelderland zijn mensen het zo gaan noemen.
Moest enorm lachen toen ik het laatst las bij de recepten van de Intratuin.
Bekijk bijlage 39443
Ja dat weet ik. Maar in werkelijkheid merk ik dat ze dan toch nog vaak niet helemaal fall of the bone zijn, of juist droog worden.. dus ik moet ermee blijven spelen.Als je ze maar lang genoeg laat liggen zijn ze uiteindelijk allemaal fall of the bone.
Bij een wedstrijd wordt je daarop afgerekend want dan zijn ze te gaar.
Easterwood methode geeft iets meer bite, dat vind ik juist lekker.
Wil je wel juist fall of the bone dan moet je bij 3-2-1 wat extra vocht toevoegen bij het strak inpakken en dan misschien wat langer ingepakt laten. Zeg 2,15 of 2:30 uur