BasBQ
Beef en Steak

Shotgun shells

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.707
Aangezien ons verblijf op het park van korte duur was (gisteren weer thuis gekomen 3 mensen aan de diarree dat helaas)
Dat nu maar eens die shotguns maar eens maken had ze al een tijd in huis maar geen zin om te maken heb nu tijd genoeg dat maar aan de gang.
Recept van klik hier was wel een werkje maar dat ging op zich zelf prima gehakt aangemaakt voor Corina 4 gevuld met geitenkaas (volgende keer bolletjes dit was pielen) die van mij in het midden gevuld met pepertjes die ik in de vriezer had liggen van mijn dochter nou dat heb ik geweten dacht dat ze niet zo heet meer waren ECHT WEL
Glaze gemaakt volgens het recept bbqsaua,ketjapmanis,bruine suiker en honing.
Het was echt wel geslaagd had er niet zoveel van verwacht maar was erg lekker had ook gewoon wat puntpaprika erbij gelegd en dat was genoeg .
Dacht 4 van die cannelloni is niet genoeg echt wel.
Dit komt wel meer op het menu .
Nu de foto's daar misschien nog wat tekst erbij bedankt voor het kijken
Nog tips voor welke groente erbij kan ????
IMG_9237.JPG


Zo de ene helft vullen met geitenkaas de andere met pepertjes dat ging prima met zo'n plastic spuitzak.

IMG_9238.JPG


Had nog wat over effe indoor bakken om te proeven

IMG_9239.JPG


en Gevuld nu het spek erom heen

IMG_9240.JPG


Spek even insmeren met de glaze dit komt aan de binnenkant

IMG_9241.JPG


Klaar had niet genoeg spek dat voor corina 2 met beenham

IMG_9242.JPG


Dat nu indirect op 120/130 graden voor ongeveer 2 uur laatste 15 min nog insmeren met de glaze

IMG_9244.JPG


Zaadjes uit de paprika en even op de bbq

IMG_9245.JPG


ze even insmeren met de glaze

IMG_9246.JPG


En klaar op het bordje

IMG_9247.JPG


En eten het ziet er misschien niet uit maar het was heerlijk bedankt voor het kijken
 
Nou ik vind ze er anders heerlijk uitzien!

Was de pasta ook gaar geworden?
 
Voor mij liggen ze er glimmend genoeg bij
Waren ze van Corina ook gevuld gebleven, niet de kaas er uit gelopen?
 
Voor mij liggen ze er glimmend genoeg bij
Waren ze van Corina ook gevuld gebleven, niet de kaas er uit gelopen?
Nee de kaas bleef er heel mooi in had nu alleen schijfjes geitenkaas volgende keer bolletjes geitenkaas makkelijker te vullen
 
ik vind het er lekker uitzien! 😁
 
Doe mij ook zo'n bordje :D daar is niks mis mee zo te zien
 
Lekker hoor. Nog steeds op het lijstje om eens te maken.
 
Dat ziet er lekker uit en zo met de puntpaprika op het bord ziet het er ook nog mooi uit.
 
Ik had het recept van dezelfde site gemaakt. Zijn echt heerlijk.
 
Dat is balen van de vakantie Piet. Gelukkig heb je jezelf goed kunnen vermaken thuis.
Ik heb deze dingen ook wel eens gemaakt, maar was er niet kapot van. Gelukkig bevielen ze jullie wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan