BasBQ
Beef en Steak

Shotgun Shells en Moink balls koud eten

 

GilbertvH

Sprokkelaar
Berichten
45
Goedemorgen allemaal,

Binnenkort staat er hier weer een ritje naar Oostenrijk (F1) op het programma en ik ben voornemens om de dag vooraf wat shotgun shells en moink balls klaar te maken (met wat kersenhout). Is dit een dag later in de auto nog lekker? De moink balls ben ik niet zo bang voor, maar ik vraag me af hoe de shotgun shells zich houden met die pasta. Iemand dit eerder gedaan?
 
Vreemde vraag, maar ben nieuwsgierig hoe dat met die shells zit.

Een gewone picnic niet makkelijker? :)
 
MOINK ballen zijn een dag later ook heerlijk, zelfs koud. De Shotgun Shells zou ik niet doen, maar dat zeg ik omdat ik koude pasta niks vind.
 
koude shotgun shells zijn ook niet slecht vind ik.

Als er over zijn durf ik ze meenemen naar het werk de dag erna en koud eten.
 
Vreemde vraag

Hoezo vreemde vraag 🤷‍♀️

MOINK balls zijn koud heerlijk en de shotgun shells zou ik ook gewoon koud lusten, geen probleem ik lust ook koude lasagne, pizza of ravioli 🤭

Maar waarom shotgun shells maken 🤔 die zijn volgens mij best bewerkelijk om te maken?
Ik zou het mezelf gemakkelijker maken, wat dacht je van kipkluifjes, spareribs, beenham of sate/sashlick allemaal erg lekker ook als het koud is.
Spareribs vind ik de volgende dag koud meestal lekkerder dan warm 😉 en kipkluifjes zijn altijd goed ook koud 🥰
Ik bedoel met koud, kamertemperatuur 😉
 
Alles met beentjes eet wel moeilijk terwijl je aan het rijden bent...
Daarom lijkt mij shotgun shells een mooi alternatief

die pijpjes vullen met vlees is inderdaad een klotenjob als je geen materiaal hebt.
Ik vul ze tegenwoordig altijd met de vulbus voor worsten.
zoek een vulpijp die net iets kleiner is als de cannelloni, en op deze manier gaat het heel snel en makkelijk om ze te vullen.
 
Alles met beentjes eet wel moeilijk terwijl je aan het rijden bent...
Daarom lijkt mij shotgun shells een mooi alternatief

Begrijpelijk ;)

Maar je wilt toch ook eens ff je benen strekken of je moet piesen (wel handen wassen na het piesen) 😜
dus met zo'n pitstop kun je toch ook ff rustig wat snacken 🤔
 
Dank voor alle reacties! Wij zijn met 3 mannen en stoppen doen we eigenlijk alleen voor plas- of tankpauze. De moink balls was ik ook niet bang voor, maar die pasta in de Shotgun Shells maak ik me het meeste zorgen over (jammer van het werk als het niet smakelijk is). Bewerkelijk of niet maakt niet zoveel uit. Ik ben de hele dag vrij als we die nacht gaan rijden. Tijd genoeg dus. Ik denk dat de conclusie hier is dat het gewoon kan en ik ga het dan ook klaarmaken. Bedankt voor ieders bijdrage!
 
Hoezo vreemde vraag 🤷‍♀️

MOINK balls zijn koud heerlijk en de shotgun shells zou ik ook gewoon koud lusten, geen probleem ik lust ook koude lasagne, pizza of ravioli 🤭

Maar waarom shotgun shells maken 🤔 die zijn volgens mij best bewerkelijk om te maken?
Ik zou het mezelf gemakkelijker maken, wat dacht je van kipkluifjes, spareribs, beenham of sate/sashlick allemaal erg lekker ook als het koud is.
Spareribs vind ik de volgende dag koud meestal lekkerder dan warm 😉 en kipkluifjes zijn altijd goed ook koud 🥰
Ik bedoel met koud, kamertemperatuur 😉
Vreemd niet echt. Vind het gewoon wat raar om zoveel moeite te doen voor een picnic onderweg naar de vakantieplek. Moink balls zou ik idd ook nog meenemen, maar die shotgun shells niet.
 
Zelf rijden we altijd ’s nachts op skivakantie met een vriendengroep. Bij de eerste pitstop zitten we allemaal met chips en chocolade in de auto :D

Met het gezin is het overdag en is het picnic op een dekentje met allerlei vooral gekochte hapjes.

Dus...je brengt me op ideeën (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan