BasBQ
Beef en Steak

Secreto Iberico

 
 
 
 
 

Barbeknoei

Gerijpt
Berichten
2.838
Eigenlijk draagt deze post niet zo heel veel bij aan het forum, behalve dat dit zo verschrikkelijk lekker is.
Ik werd door @Ewald en @Jet gekielhaald toen ik zei nog nooit secreto Iberico te hebben gegeten, dus bij deze het bewijs.

Het toeval wil dat onze slager voor de feestdagen een grote hoeveelheid had ontvangen en mij graag een stuk wilde sponsoren om eens te testen . 😄😄

Ik had me voor genomen hiervoor de weber te gebruiken, waarbij ik er achter kwam door de hoeveelheid schimmel, ik deze al twee jaar niet gebruikt had 😂.
Even schoon branden. Hierna op hoog vuur met enkel pezo 2 minuten per kant.

Het resultaat is echt geweldig, dit kan zo concurreren met de beste steaks. Echt super. Ga ik veel vaker maken. Iedereen die dit nog niet kent, MOET het echt een keer klaar maken.

Ps. Wat een fun is de weber toch weer als je normaal meestal de kamado gebruikt. 🤭

@Ewald , @Jet , oprechte excuses dat ik niet eerder naar jullie geluisterd heb 🤭😂.

20210125_190041.jpg


20210125_185918.jpg


20210125_185255.jpg


20210125_183455.jpg


20210125_183246.jpg


20210125_182757.jpg


20210125_182722.jpg


20210125_182709.jpg


20210125_182658.jpg


20210125_182653.jpg
 
Laatst bewerkt:
wauw
alleen al door je enthousiasme wil ik dit nu ook
twijfel er geen moment aan dat het lekker is.

mooi webertje heb je daar. zgan
 
Hier mag ik toch graag naar kijken. Dus vooral blijven posten 😉.
 
Nog nooit van gehoord 😲 Aangezien je zo enthousiast bent, gaat deze gewoon op mijn ellendig lange to-do list.
 
Hoe toevallig. Ik heb dit vandaag net op mijn boodschappenlijstje gezet. Na dit bericht kijk ik er naar uit om het te maken
 
wauw
alleen al door je enthousiasme wil ik dit nu ook
twijfel er geen moment aan dat het lekker is.

mooi webertje heb je daar. zgan
Ja prima ding. 3 jaar geleden voordelig aangeschaft toen de andere echt op waa. Een jaar later staat ie stil, vanwege aanschaf van de kamado. Maar wat geeft dat toch weer een hoop lol.

Overigens staat er ook nog een wga ongebruikt in de kast, omdat ik vorige vakantie niet mocht bbq'n op de locatie.


Hier mag ik toch graag naar kijken. Dus vooral blijven posten .
Alleen voor deze reactie zal ik dat al doen.


Hoe toevallig. Ik heb dit vandaag net op mijn boodschappenlijstje gezet. Na dit bericht kijk ik er naar uit om het te maken

Niet schrikken van de beetje vreemde cut. Dit schijnt normaal te zijn .
 
Het is je vergeven, nu weet je in ieder geval wat je al die tijd hebt gemist.:ROFLMAO:
Ziet er heerlijk uit en ja Secreto is 1 van de lekkerste stukjes Iberico.
Het heet natuurlijk niet voor niets Secreto Iberico, "Het geheim van het Iberico varken"
En gewoon blijven plaatsen deze zogenaamde niet zoveel bijdragende posts ;)
 
Laatst bewerkt:
Niet vervelend dat je het wilde proberen en je slager het ook nog wilde sponseren
Extra genieten zo. Al heeft het effe geduurd 😉
 
wauw ! mooi maaltje geworden ! maar Weber twee jaar niet gebruikt.....:eek:...daar schrik ik van ! ;)
 
wauw ! mooi maaltje geworden ! maar Weber twee jaar niet gebruikt.....:eek:...daar schrik ik van ! ;)
Ja belachelijk he. Maar heb dus ook nog een ongebruikte wga .
Sinds ik de kamado joe heb, kies ik daar altijd voor. Maar gok dat nu de weber wel weer iets vaker gebruikt gaat worden, beviel me wel .
 
Aangestoken door jou enthousiasme gaat deze ook op de to-do list. Dan komt deze onder de Iberico ribfingers te staan , maar alleen om alfabetische redenen :giggle:
 
Mooi gemaakt Remco 🤩 dit is echt het lekkerste stukje varken wat je maar kunt eten 🥰 met ieder hap proef je die geweldige smaken van het heerlijke Iberico varken. Ik verbaas me er dan ook over dat heel veel mensen dit "geheim" van het Iberico varken niet kennen. Wij hebben gisteren ook weer genoten van een heerlijke secreto, Wij hebben het eigenlijk altijd, als voorraad, in de vriezer liggen want dit is zo lekker!
 
Ik had het je toch al eens eerder gezegd broer. Ga het nou eens maken. Ik ben blij dat je het licht hebt gezien. Nu oppassen dat het niet te populair gaat worden. Anders kunnen wij als eenvoudige mensen het straks niet meer betalen :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan