Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het ziet er allemaal super uit mensen! Ik heb nog een vraagje. Kan je ook gewoon komen en kijken en eventueel proeven? Of moet je je dan ook opgeven? Lijkt me erg leuk om de pro's eens aan het werk te zien, al is het wel een eindje uit de buurt...
Linda, op zondag moeten de teams van twaalf tot half twee om het half uur een gerecht inleveren. Wat ze over hebben, en dat is best veel, delen ze gewoon uit .
ja, je kan de teams in actie zien, al zullen ze niet zoveel tijd voor je hebben omdat iedereen druk bezig is zijn gerechten op tijd in t leveren. Als alle gerechten ingeleverd zijn valt alle spanning bij de teams weg, en is het afwachten geblazen
Ik ga ook zondag naar Hoofddorp om te kijken en vooral te proeven (en recepten/idee?n opdoen). Wat moet ik meenemen qua knaken? Aka, wat vraagt een team gemiddeld voor een broodje PP of brisket?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.