BasBQ
Beef en Steak

Scampi's met Lidl "Scampi kruiden" & lookboter

 

Scoozy

Kooltjesharker
Berichten
205
Hey Q'ers

Gisteren dus de 2de plaat aan de beurt moest geseasond worden dus wat houtskool in de Q en een braadpan gebruikt zo kon ik de 2 werken in 1 keer uitvoeren :p en de vraag kwam om scampi's te maken, ok geen probleem naar de Lidl om scampi's en kwam daar de "Scampi kruiden mix" tegen nu verkrijgbaar bij het bbq assortiment dus ik dacht laten we deze maar eens proberen met wat lookboter om daar dan de "Pain francais" lekker in te doppen ;) Het was een succes wederom dus maandag nog enkele potten inslaan om de reserve kast aan te vullen :p
IMG_1055.jpg
IMG_1057.jpg
IMG_1058.jpg
 
Ziet er goed uit.
Scampi's zijn altijd lekker. :)

Wat is dat voor een mooie plaat op je vleesrooster ?
 
Ziet er goed uit.
Scampi's zijn altijd lekker. :)

Wat is dat voor een mooie plaat op je vleesrooster ?
Hmm je bedoeld de braadpan? of het gehele rooster ? Het gehele rooster is een uitgesneden staalplaat en vervangt kompleet het rooster had deze getekend en heeft deze dan bewerkt in cnc dxf formaat en uitgesneden voor mij is 5 mm dik staalplaat.
 
Ja ik zag het bij de plancha.
Mooi man.
 
Ben wel benieuwd naar het hele plaatje van de plaat Hoe hij uit ziet.
 
Mooi, werkt dat goed of gebruik je deze plaat niet altijd?
 
Mooi, werkt dat goed of gebruik je deze plaat niet altijd?
Staat in mijn bericht is de eerste keer dat ik ze gebruikt heb, heb deze vorige week laten maken dus de tijd zal het uitwijzen ;)
 
Nice! Mooie pan? Iemand een idee waar ik zon pan kan vinden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Nice! Mooie pan? Iemand een idee waar ik zon pan kan vinden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stonden paar weken geleden in de lidl is wel staal dus je moet ze steeds inoliën na gebruik maar zware en sterke kwaliteit kan ook perfect in de oven gebruikt worden.
 
Wat voor pan kan ik anders gebruiken voor scampi’s


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat voor pan kan ik anders gebruiken voor scampi’s


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een skillet kan ook perfect gebruikt worden hoor.
 
Mooie plaat. Nog van een speciaal soort staal? Zit ook al een tijdje te denken om zo iets te maken. Maar dan een halve maar die op het rooster kan liggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan