Lin zei:Haha, mijn tuin is best groot dus daar passen wel een paar tenten in hoor!
Tent? Tent? Wat is dat? Whoehahahaha! Daar ben ik te teer voor gebouwd hoor
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lin zei:Haha, mijn tuin is best groot dus daar passen wel een paar tenten in hoor!
Ik hap, jij woont ver weg enne bij jou in de buurt houdt het land op, niet bij mijDominique zei:Nou, niet het eind van de wereld....het ligt nog zelfs voorbij Assen! (dat is een grapje tussen Emiel/Structor en mij) Daar moeten we dan een weekendje weg voor plannen![]()
Zal ik dit keer dan niet over je dak beginnen :-/Dominique zei:Tent? Tent? Wat is dat? Whoehahahaha! Daar ben ik te teer voor gebouwd hoor![]()
structor zei:Ik hap, jij woont ver weg enne bij jou in de buurt houdt het land op, niet bij mijDominique zei:Nou, niet het eind van de wereld....het ligt nog zelfs voorbij Assen! (dat is een grapje tussen Emiel/Structor en mij) Daar moeten we dan een weekendje weg voor plannen![]()
Zal ik dit keer dan niet over je dak beginnen :-/Dominique zei:Tent? Tent? Wat is dat? Whoehahahaha! Daar ben ik te teer voor gebouwd hoor![]()
Passie zei:Leuk om te zien dat me salade is nagemaakt!
Hoe vonden julllie hem?