Gelukkig nog nooit klachten gehad. Af een toe een stukkie spek of een maaltje PP doet wonderenSardientjes grillen... leuk voor de buren!
Heerlijk Rick!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig nog nooit klachten gehad. Af een toe een stukkie spek of een maaltje PP doet wonderenSardientjes grillen... leuk voor de buren!
Heerlijk Rick!
deze komen ook gewoon diepgevroren van de groothandel hoor. Hanos
Hoi Jet, dankjewel.Schitterend gemaakt Rick
Ik heb ze nog gegeten, al ben ik er wel heel erg nieuwsgierig naar, ze zien er altijd zo smakelijk uit
Ik vraag mij altijd af, hoe zit dat met die graatjes
Eten jullie die op of zijn die er gemakkelijk uit te halen
Ik ben gek op vis (behalve gerookte makreel en forel, jakkie) bij een sliptong schuif je zo de zij graatjes eraf en geef hem een snede in het midden een je schuift zo de plakjes vis eraf, ff omdraaien en dan de achterkant en je hebt een mooie kale graat over, maar dat zal niet bij zo'n sardientje lukken!
Vroeger thuis hadden we weleens haring met van die dunne kleine graatjes, volgens mijn moeder kon je die gewoon opeten, nou echt niet want ik stond kotsend boven de gootsteen
Dus hoe zit dat met de graatjes van een sardientje?
Yups in België geen Metro (Makro) meer
Sligro is er wel, maar is enkel voor bedrijven hier en groothandel eigenlijk. En ook niet op de meest bereikbare plaatsen hier
En Hanos is er alleen in Antwerpen en Hasselt en Antwerpen wil je mijden als de pest, Hasselt is ook een uur rijden.
@Free_ltd
Ik weet niet meer exact van welke côté jij was. Dacht Vl-Brabant aan de kant van Limburg?
Volgende zijn misschien opties?
- Van Zon te Kampenhout (groothandel, maar ook vr particulieren)
- Vandermaesen viswinkel (verschillende vestigingen)
- de Colruyt heeft volgens mij ook sardientjes in de diepvries
Ik woon idd in die streek. Van zon heb ik kaart om te kopen, maar kom er nooit eigenlijk. Mss nog eens binnen wippen.@Free_ltd
Ik weet niet meer exact van welke côté jij was. Dacht Vl-Brabant aan de kant van Limburg?
Volgende zijn misschien opties?
- Van Zon te Kampenhout (groothandel, maar ook vr particulieren)
- Vandermaesen viswinkel (verschillende vestigingen)
- de Colruyt heeft volgens mij ook sardientjes in de diepvries
Van Zon te Beringen ga ik altijd winkelen.
Zij hadden daar tot voor kort een Vandermaesen viswinkel in het gebouw. Die is helaas onlangs gestopt. Nu hebben ze in Van Zon zelf een zeer uitgebreide visafdeling (vers en diepvries).
Ook heeft Van Zon een samenwerking met Slagerij Carmans (online heet dat Atelier François). Dat is een gigantische afdeling binnen Van Zon met het grootste aanbod aan bbq vlees dat ik ooit gezien heb. (Picanha, procureur, tomahawk, ...) (hert, everzwijn, kangoeroe,krokodil,...) (Iberico, Wagyu, Minhota, Rubia, ...)
Moest je in de buurt van Beringen zijn, ga zeker eens kijken.
Zelf nog nooit in Van Zon Kampenhout geweest. Die is sowieso veel kleiner. Heb geen idee van het aanbod vlees en vis aldaar.
Maar dus Colruyt heeft ook sardientjes in de diepvries: https://www.colruyt.be/nl/producten/1090
Hoezo, die hoeven die visjes toch niet schoon te maken en op te eten....Sardientjes grillen... leuk voor de buren!
Heerlijk Rick!
Op zaterdag is Wommelgem prima te doen. Uit ervaring weet ik dat dit een prachtige winkel is .Yups in België geen Metro (Makro) meer
Sligro is er wel, maar is enkel voor bedrijven hier en groothandel eigenlijk. En ook niet op de meest bereikbare plaatsen hier
En Hanos is er alleen in Antwerpen en Hasselt en Antwerpen wil je mijden als de pest, Hasselt is ook een uur rijden.
@cricque en @Free_ltd
Net nu in het nieuws: vanaf mei een nieuwe grote vestiging te Kampenhout.
Van Zon verovert Vlaanderen en tast diep in de buidel
Groot project om horecaklanten in midden van Vlaanderen te bedienen.www.made-in.be
Had het ook op FB zien voorbij komen. Klinkt al goed.@cricque en @Free_ltd
Net nu in het nieuws: vanaf mei een nieuwe grote vestiging te Kampenhout.
Van Zon verovert Vlaanderen en tast diep in de buidel
Groot project om horecaklanten in midden van Vlaanderen te bedienen.www.made-in.be
Thnx Sander.Lekker bezig geweest Rick!