JeroenQ
Kooltjesharker
Gaat het dit jaar met kaartjes?gaan er dit jaar nog meer mensen?
de kaart uitgifte is al begonnen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat het dit jaar met kaartjes?gaan er dit jaar nog meer mensen?
Tickets zitte in m'n mail ;-)gaan er dit jaar nog meer mensen?
ja klopt. je kan kaarten bestellen. ze zijn gratis.Gaat het dit jaar met kaartjes?
staan jullie er dit jaar ook weer?Ik stuur je een PB met info, maar voor anderen met interesse: flesjes bevatten 200 ml en kosten € 12,50
Afhalen kan op afspraak in Leiderdorp en ik wil voor je verzenden. Als pakketje via PostNL kost dat: € 7,-
Stuur maar een PB als je interesse hebt!
Het is voor het eerst idd dat ze tickets gebruiken.Tickets zitte in m'n mail ;-)
Credits aan @derkzzHet is voor het eerst idd dat ze tickets gebruiken.
Heb ze gelijk besteld, bedankt voor de tip.
Ik ben er dit jaar ook weer bij
Normaal gesproken kun je je minimaal een uurtje vermaken buiten, dan heb je natuurlijk ook nog de winkel zelf.Hoe lang vertoef je daar gemiddeld? Geen idee hoe groot het is, en ik kom vanuit Zeeland, als ik er dan een dagje van wil maken kan ik rekening houden om mogelijks wat andere dingen te plannen naast de Santa Q, vandaar mijn vraag.
Lange rit toch wel hoor, het is gezellig maar niet heel groot.Hoe lang vertoef je daar gemiddeld? Geen idee hoe groot het is, en ik kom vanuit Zeeland, als ik er dan een dagje van wil maken kan ik rekening houden om mogelijks wat andere dingen te plannen naast de Santa Q, vandaar mijn vraag.
Deze keer niet. Op 14 december ben ik in IJmuiden voor een dubbele SCA-Wedstrijd bij de Dutch Bros Smokers!staan jullie er dit jaar ook weer?