Beef en Steak

Santa Q 2024

Ik stuur je een PB met info, maar voor anderen met interesse: flesjes bevatten 200 ml en kosten € 12,50

Afhalen kan op afspraak in Leiderdorp en ik wil voor je verzenden. Als pakketje via PostNL kost dat: € 7,-

Stuur maar een PB als je interesse hebt!
staan jullie er dit jaar ook weer?


Edit; aanmeld linkje

Denk dat het aanmelden is zodat ze eventueel kunnen opschalen met parkeren & personeel..?
 
Ik ben er dit jaar ook bij voor de eerste keer met 2 vrienden. Het wordt wel vroeg opstaan want het is een rit van dik 2 uur 😅
 
Hoe lang vertoef je daar gemiddeld? Geen idee hoe groot het is, en ik kom vanuit Zeeland, als ik er dan een dagje van wil maken kan ik rekening houden om mogelijks wat andere dingen te plannen naast de Santa Q, vandaar mijn vraag.
 
Hoe lang vertoef je daar gemiddeld? Geen idee hoe groot het is, en ik kom vanuit Zeeland, als ik er dan een dagje van wil maken kan ik rekening houden om mogelijks wat andere dingen te plannen naast de Santa Q, vandaar mijn vraag.
Normaal gesproken kun je je minimaal een uurtje vermaken buiten, dan heb je natuurlijk ook nog de winkel zelf.
 
Hoe lang vertoef je daar gemiddeld? Geen idee hoe groot het is, en ik kom vanuit Zeeland, als ik er dan een dagje van wil maken kan ik rekening houden om mogelijks wat andere dingen te plannen naast de Santa Q, vandaar mijn vraag.
Lange rit toch wel hoor, het is gezellig maar niet heel groot.

Ik weetniet of er die dag nog meer te doen is in de buurt / onderweg voor jou.

Dan kan je daarna beter ook nog naar duitsland tanken, sterke drank en sigaretten halen 🤣
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan