BasBQ
Beef en Steak

RVS dopmoeren voor de Primo XL

Mooie doppen Piet, je hele primo knapt er van op! =))
 
Ziet er weer gelikt uit! :D
 
mooi weer Piet  :)
 
Zo'n tegeltje hing er vroeger op het toilet van m'n schoonouders. Er zaten twee bouten en een moer op gelijmd. :-&
 
Ik heb zojuist een primo Oval Large besteld. Ik vraag me af of de moeren hetzelfde formaat hebben.  Anders hen ik zeker belang bij een setje.
 
Heb je er nog liggen Piet? Die van mij beginnen ook te oxideren.
 
Maccie zei:
Ik heb zojuist een primo Oval Large besteld. Ik vraag me af of de moeren hetzelfde formaat hebben.  Anders hen ik zeker belang bij een setje.

Tja, dat weet ik niet zeker, op de junior is het dacht ik wel een andere maat.

Kijk even of er een 13mm steeksleutel op past, dan is het 99% zeker dat het dezelfde maat is.
 
Ceriel zei:
Maccie zei:
Ik heb zojuist een primo Oval Large besteld.
=D> Mooi!

Ik kon het niet laten Ceriel.  :D

Nosmo zei:
Maccie zei:
Ik heb zojuist een primo Oval Large besteld. Ik vraag me af of de moeren hetzelfde formaat hebben.  Anders hen ik zeker belang bij een setje.

Tja, dat weet ik niet zeker, op de junior is het dacht ik wel een andere maat.

Kijk even of er een 13mm steeksleutel op past, dan is het 99% zeker dat het dezelfde maat is.
Aankomende week wordt de Primo geleverd. Ga ik gelijk even testen.
 
Ik heb bij piet de dopmoeren gehaald.

Bleken niet te passen op mijn Large. Wel sleuteltje 13.  X(

Kwam niet verder dan de helft.


Heb ook het gevoel dat het schroefdraad anders is. (Links is oud.)


Is ook verschil in maat. (Links is oud.)


Ter info.
 
Vreemd, ik heb ook de RVS doppen bij Piet besteld en die passen perfect.
Dat het schroefdraad anders is lijkt me ook vreemd de Amerikanen werken met ANSI maten en daar zijn niet zoveel verschillende smaken in, (verschillend schroefdraad bij een zelfde boutdiameter)
Het lijkt erop dat jouw boutjes langer zijn waardoor de dop er niet helemaal op gaat.
 
Piet had toch een XL en geen Large? Ik heb ze hier ook nog liggen maar er nog niet op gezet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan