Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe vroom/orthodox Joods de familie Kellerman toen was.Deze ga ik zeker eens maken Ewald! Lijkt me een topper!
Één ding valt me wel op; als het naar recept is van een Joodse familie is de ontbijtspek er zeker later bijgekomen?
Vooral maken Ruud, vorige week heb ik nog een bakje naar mijn vader gebracht (Tafeltje dekje )Ik kreeg de trranen al in mn ogen bij het lezen... to do list........ Dank je Ewald..
Gisteren je moeders recept gemaakt, Ewald, wat een heerlijkheid. Het tussentijds proeven was al een genot. Kan niet wachten tot de tweede hap morgen.. dan is het helemaal goed op smaak denkVooral maken Ruud, vorige week heb ik nog een bakje naar mijn vader gebracht (Tafeltje dekje )
Hij heeft weer zitten genieten, deze is net zoals je moeder hem maakte, zo lekker. Mooi toch.
Bij de Jumbo verkopen ze Donker bruin van Alfa, dat is te vergelijken (misschien wel beter) met oud bruin van Heineken dat niet meer wordt gebrouwen. zijn beiden zoete bieren met een heel laag alcoholpercentage