Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in de omgeving zitten veel fruittelers die regelmatig bomen uitdoen als je daar netjes vraagt en uitlegt wat je ermee gaat doen dan kost het hout niks.In Schijndel zit een kerel die rookhout verkoopt via Marktplaats. Verschillende keren wat gehaald. Mooi spul en een stuk voordeliger. Scheelt een hoop geld.
Ik woon in Goes en Zuid Beveland staat vol met boomgaarden.Mag ik vragen waar 'hier in de omgeving is'? Dit is namelijk een perfecte manier om aan rookhout te komen.
In Schijndel zit een kerel die rookhout verkoopt via Marktplaats. Verschillende keren wat gehaald. Mooi spul en een stuk voordeliger. Scheelt een hoop geld.
In Schijndel zit een kerel die rookhout verkoopt via Marktplaats. Verschillende keren wat gehaald. Mooi spul en een stuk voordeliger. Scheelt een hoop geld.
fijne tip, dank, net mijn eerste appelhout besteld.Via een tip op dit forum heb ik laatst rookhout besteld bij smok (https://smokbbq.nl/). Ziet er goed uit en tegen een goede prijs.
Ik ben ook regelmatig in schijndel te vinden
Veel aan het experimenteren met peer, appel, kersen, pruimen, eik, whiskey, wijn, beuken.
Bekijk bijlage 21449
Misschien is het nog niet droog genoegDat is helemaal geen slechte accesoire/voorraadkast
Ik heb vorige week 2 zakken rookhout gehaald bij Welkoop, appel en kersen.
Nu staat de zak met kersenhout helemaal bol..ik heb de zak opengemaakt om de druk te laten ontsnappen en de lucht die eraf kwam was fruitig/friszuur. Inmiddels staat de zak weer bol.
Heeft iemand anders dit weleens meegemaakt?
Kan het kwaad om dit te gebruiken?
Waarschijnlijk Is het vers hout.Dat is helemaal geen slechte accesoire/voorraadkast
Ik heb vorige week 2 zakken rookhout gehaald bij Welkoop, appel en kersen.
Nu staat de zak met kersenhout helemaal bol..ik heb de zak opengemaakt om de druk te laten ontsnappen en de lucht die eraf kwam was fruitig/friszuur. Inmiddels staat de zak weer bol.
Heeft iemand anders dit weleens meegemaakt?
Kan het kwaad om dit te gebruiken?