BasBQ
Beef en Steak

Risk it with a Brisket!

Dank! Ik wilde voor het koetje gaan, maar dan had ik wss ook de burnt ends moeten maken? πŸ˜…
Klopt, het koetje is de badge met de meeste eisen. Plakken en burnt ends zijn beide vereist.
 
Zo, kamperen en q-en tegelijk. Heel project geweest. Had ik best eens van willen proeven.

Jammer dat zo'n kamado net iets te log is om tijdens het backpacken mee te nemen.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Zo, kamperen en q-en tegelijk. Heel project geweest. Had ik best eens van willen proeven.

Jammer dat zo'n kamado net iets te log is om tijdens het backpacken mee te nemen.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Haha! Een opvouwbare Kamado! Gat in de markt πŸ˜…
 
Mooi avontuur kerel, bravo!
 
Thanks voor de tip! Neem ik mee voor de volgende keer 😊
Ja zoek 'm maar eens op YouTube, er staan genoeg filmpjes van hem op. Daar legt hij het erg duidelijk uit.
 
Je moet er wat voor over hebben. Maar fijn dat je het met ons deelde. Goed gelukt. Mooi verhaal en foto'sπŸ˜€
 
Je moet er wat voor over hebben. Maar fijn dat je het met ons deelde. Goed gelukt. Mooi verhaal en foto'sπŸ˜€
Zo is het! Ik vind het verhaal delen ook een leuke bijkomstigheid, scheelt weer πŸ˜…
 
Lekker project en die koe komt dan volgende keer wel. Ik heb ook al eens een sticker gemist door een foto op bbq vergeten te maken....
 
Dit is pure BBQ Romantiek!!(y)
 
Lekker project en die koe komt dan volgende keer wel. Ik heb ook al eens een sticker gemist door een foto op bbq vergeten te maken....
Haha! Ja, we hebben een zwaar bestaan he πŸ˜‰
 
Geweldig, een kampeerfestijn met een heerlijk resultaat in je eigen achtertuin, wie wil dat niet 😁.
 
De brisket zag er vurrukkulijk uit, mijn complimenten, ik had graag een hapje meegegeten πŸ₯°
 
Terug
Bovenaan Onderaan