Na bijna twee weken in de middele of nowhere in Rusland had ik iets nodig om het bedroevende eten aldaar :'( een beetje te vergeten. Mevr. Nosmo had op mijn verzoek alvast wat babyback ribjes bij de slager gehaald (het waren de laatste die hij nog had) en die heb ik vrijdagavond toen ik weer thuis was direct ontvliesd en gerubd. Gisteren zijn je de Q op gegaan met wat hickory snippers tussen de briketten. Ik heb ze gemaakt volgens de 3-2-1 methode en gemopt met verdunde Sweet Baby Ray.
Wegens camera perikelen
zijn jammer genoeg de meeste foto's niet om aan te zien maar er zaten toch nog drie redelijke tussen. Volgende keer toch de DSLR maar gebruiken.
Hulp bij het moppen.
Beetje rare stukjes van de slager gekregen, normaal gesproken heb ik hele racks.
"Finger lickin good".
Ondanks de rare stukjes waren ze perfect gelukt, de botjes kon je zo los trekken maar het vlees had nog wel wat bite.
Wegens camera perikelen

Hulp bij het moppen.

Beetje rare stukjes van de slager gekregen, normaal gesproken heb ik hele racks.

"Finger lickin good".

Ondanks de rare stukjes waren ze perfect gelukt, de botjes kon je zo los trekken maar het vlees had nog wel wat bite.