BasBQ
Beef en Steak

Relaxt avondje BBQ

Die je dan ook eerst een bodempje gemalen koekjes of draai je die er gewoon tussendoor?
Die koekjes gebruik je normaal als lepel om het spulleke uit de pan te kunnen scheppen. Deze hadden we echter niet in huis en was het nagerecht zo al voldoende vullend.

Ik gok zomaar dat komende zondag op kanaal 14, ziggosport, wordt afgestemd .

Lekker bezig geweest broer. Genieten na al dat harde werk van schoonvaders
Idd broer, zondag was het weer F1. Alleen wel in de herhaling. Druk bezig geweest met gras aanleggen en de tuin aan de zijkant te egaliseren. Onze broeder Marcus was er bij, die heb ik gelijk kennis laten maken met de ballen van Frits 😎

Wat ziet dit er ongelofelijk goed uit. Snap werkelijk niet waarom ik me druk maak met 1 Bbq als ik jou zo bezig zie met drie. Echt knap werk hoor. En dat toetje…. Super gaaf . Die staat hier ook op het lijstje.. lijkt me namelijk een leuke afsluiter….
Het is natuurlijk allemaal pure luxe, en miss wat overdreven. Maarrrr van de BBQ smaakt het nou eenmaal beter 😎
En het is zo als hierboven eerder vermeld zo veel makkelijker om met verschillende temperaturen te werken zo. Het grillen zou ook op de Weber 57 hebben gekund. Maar bewust niet gedaan. Het is me eerder overkomen dat de walm van het grillen op de groentes sloeg en zo de smaak verpeste. Dat risico ga ik niet meer lopen. En de WGA icm GrillGrates werk ook super.

ps
had je dr niet een lekker biertje bij toevallig ?
Ik zat weer stiekem aan m’n sherry te nippen, durf ik niet altijd op foto te zetten 😎


Bedankt voor de veren Pitmasters, en leuk als jullie er wat van opsteken. De grillmarks in het Breda thema was niet helemaal gelukt, dan het het middelste ‘X‘ iets moeten verspringen naar boven. Ik zal toch eens wat vaker de avonturen hier op de gevoelige plaat vast leggen.
(ps) De foto van mij was gemaakt door m’n oudste dochter. Die zat stiekem wat foto’s te maken
 
Mooie producten weer gemaakt Bram! Asperges moet ik ook nog eens maken op de Q, presenteert altijd zo mooi op een bord! 👍🏽En die marshmallows ga ik binnenkort eens maken op de verjaardag van mijn dochter! 🥳
 
Mooi om jou eens in actie te zien Bram! Ziet er verrukkelijk uit allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan