BasBQ
Beef en Steak

Reebout

Bierbuikburggraaf

Sprokkelaar
Berichten
36
Ik heb van mijn broer een reebout van ongeveer een kilo gekregen met de vraag of ik daar wat mee op de bbq wilde doen. Heeft iemand daar een goed recept bij?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het is maar net wat je lekker vindt natuurlijk maar lekker simpel met wat olijfolie, rozemarijn en tijm zal al ontzettend lekker zijn! Heb je een richting om in te denken qua smaak/recepten?
 
Nee helemaal niet eigenlijk. Ik weet ook niet of het low en slow moet of net als een steak


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Reverse sear zal prima gaan. Op lage temperatuur tot een paar graden onder de gewenste temperatuur, daarna de Q opstoken en hem nog even grillen tot de gewenste kerntemperatuur
 
Deze verplaats ik even naar het juiste onderdeel, recepten gevraagd.
Het receptendeel is uitsluitend voor recepten volgens de huisregels in recepten.
 
Nee helemaal niet eigenlijk. Ik weet ook niet of het low en slow moet of net als een steak


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb al regelmatig reebout klaar gemaakt. Roken met een beetje appelrook en daarna afgrillen. Vlees is zo ongelofelijk mals dat het amper iets nodig heeft. Zout en peper. meer heeft het niet nodig
 
check ook ff het forum. kan me niet voorstellen dat er hier nog nooit een topic over gestart is
 
Terug
Bovenaan Onderaan