Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:Koken is vooruitzien! Maar inderdaad HOE KAN DAT????? Heb jij geen "domi's n?4" alarm op je keukenkastje? Hihi.
Dan ben jij de verloren zuster van Emiel zeker =)) . Die neemt ingredi?nten ook vaak aan ter kennisgeving.....Marieken zei:jahaaa het is pulled pork. ik zal zo nog wat plaatjes uploaden. maar eerst ook coleslaw maken want ik heb zowaar verse mierikswortel in huis.
Dominique zei:Koken is vooruitzien! Maar inderdaad HOE KAN DAT????? Heb jij geen "domi's n?4" alarm op je keukenkastje? Hihi.
en dan dus ook nog te weinig ketchup in huis, vandaar dat halve flesje ; ) koken is ingredi?nten vervangen
Dominique zei:Dan ben jij de verloren zuster van Emiel zeker =)) . Die neemt ingredi?nten ook vaak aan ter kennisgeving.....
Dominique zei:Welja, een random in elkaar gejastte n?4, en in de oven, en toch een knorretje, de standaard gaat met rasse schreden achteruit =))
Nou Marieken, van Harte met je Knor hoor!
Jatochnietdan? Hihi.Marieken zei:Dominique zei:Welja, een random in elkaar gejastte n?4, en in de oven, en toch een knorretje, de standaard gaat met rasse schreden achteruit =))
Nou Marieken, van Harte met je Knor hoor!
4's a charm of scheepsrecht of zoiets denk ik
Dominique zei:Dan ben jij de verloren zuster van Emiel zeker =)) . Die neemt ingredi?nten ook vaak aan ter kennisgeving.....Marieken zei:jahaaa het is pulled pork. ik zal zo nog wat plaatjes uploaden. maar eerst ook coleslaw maken want ik heb zowaar verse mierikswortel in huis.
en dan dus ook nog te weinig ketchup in huis, vandaar dat halve flesje ; ) koken is ingredi?nten vervangen