BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork!

 

Berend Botje

Sprokkelaar
Berichten
31
Heb pulled pork gemaakt vorige week... procureur van 1.6 kilo... Het eindresultaat was het wachten dubbel dwars waard!

20230122_182111.jpg
20230122_183550.jpg
20230122_185113.jpg


20230122_153408.jpg
 
Lekker hoor!

Wat voor kruiden heb je gebruikt?
 
Dat zal gesmaakt hebben. Ziet er goed uit.
 
Lekker hoor... Gefeliciteerd met je 🐷
 
Daar lust ik ook wel een broodje van.
Proficiat met de krulstaartjes award.
 
Dat ziet er goed uit. doe mij ook maar een broodje PP.
 
Dat ziet er verdomd goed uit.
Ik ga er morgen eens een poging aan wagen. Net een mooie procureur van 1.5 KG gehaald.
 
Dat ziet er verdomd goed uit.
Ik ga er morgen eens een poging aan wagen. Net een mooie procureur van 1.5 KG gehaald.
Succes! 😀

Iemand een idee hoeveel langer het duurt als je de procureur niet inpakt in folie? Wil een keer voor die dikke bark gaan!

Ieder stuk vlees is natuurlijk anders, maar ben wel benieuwd hoe lang zoiets zou gaan duren...
 
Als je een hele varkensnek neemt zo'n 2.5 kg met inpakken 7.5-9 uur zonder inpakken zou ik toch aan 12-14 uur denken.
Het maakt natuurlijk uit of 100 -107 of 120 graden als temperatuur hebt.
 
Succes! 😀

Iemand een idee hoeveel langer het duurt als je de procureur niet inpakt in folie? Wil een keer voor die dikke bark gaan!

Ieder stuk vlees is natuurlijk anders, maar ben wel benieuwd hoe lang zoiets zou gaan duren...
Butcher papier gebruiken? Mijn short ribs hadden echt een geweldig bark nog toen ik dat gebruikte.
 
Als je een hele varkensnek neemt zo'n 2.5 kg met inpakken 7.5-9 uur zonder inpakken zou ik toch aan 12-14 uur denken.
Het maakt natuurlijk uit of 100 -107 of 120 graden als temperatuur hebt.
Ai... dan moet je er midden in de nacht uit om de boel aan te zetten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan