Beltie Sprokkelaar Berichten 37 1 jul 2022 #1 Gisteravond begonnen aan het wedstrijd recept Pulled Pork van Noskos. Eerst injecteren: Toen rubben: Op tijd uit bed om de bbq aan te steken: Na 5 uur roken, insmeren met de glaze: Nu nog maar wachten…
Gisteravond begonnen aan het wedstrijd recept Pulled Pork van Noskos. Eerst injecteren: Toen rubben: Op tijd uit bed om de bbq aan te steken: Na 5 uur roken, insmeren met de glaze: Nu nog maar wachten…
Beltie Sprokkelaar Berichten 37 1 jul 2022 #3 Zzzjon zei: Ziet er al goed uit! Ga je ze niet inpakken? Klik om te vergroten... Na 2 uur inderdaad ingepakt;
Zzzjon zei: Ziet er al goed uit! Ga je ze niet inpakken? Klik om te vergroten... Na 2 uur inderdaad ingepakt;
J'elle Pitmaster Berichten 529 1 jul 2022 #4 Ik krijg er nu al honger van.. zeer benieuwd naar het eindresultaat
Beltie Sprokkelaar Berichten 37 1 jul 2022 #5 Kwartiertje uitdampen, uurtje rusten en dan aanvallen maar. Met heerlijke Sea Side Smokers Coleslaw en patat! Beter wordt ‘t niet dit weekend! Het andere deel bewaren we nog even ingepakt in de koelbox, daar maken we de buurt nog eventjes blij mee vanavond!
Kwartiertje uitdampen, uurtje rusten en dan aanvallen maar. Met heerlijke Sea Side Smokers Coleslaw en patat! Beter wordt ‘t niet dit weekend! Het andere deel bewaren we nog even ingepakt in de koelbox, daar maken we de buurt nog eventjes blij mee vanavond!
Ron B Pitmaster Berichten 608 1 jul 2022 #6 Ziet er geslaagd en lekker uit. Patat erbij. Lekker hoor.
Zzzjon BBQ Junkie Berichten 5.222 1 jul 2022 #7 Lekker hoor, ziet er heerlijk uit! Dat is een mooi bordje zo. Gefeliciteerd met je
Frits Administrator Forumleiding Berichten 20.862 1 jul 2022 #8 Missie geslaagd. Gefeliciteerd met je knor.
J'elle Pitmaster Berichten 529 1 jul 2022 #9 Dat ziet eruit als een heerlijk eindresultaat! En natuurlijk gefeliciteerd met je Knor
Alex1975 Pitmaster Berichten 654 1 jul 2022 #11 Ziet er zeker lekker uit en gefeliciteerd met je knorrie
Hoogie Gemarineerd Berichten 1.389 1 jul 2022 #13 Ziet er goed uit. Grappig. Ik ga morgen ook aan de gang. Nu voor het eerst van Boston butt.
Tjeerd Kooltjesharker Berichten 239 2 jul 2022 #17 Heerlijk recept van Dennis,.. zo maak ik hem ook geregeld. Ik zou zeggen geniet ervan!
Pascal Gemarineerd Berichten 1.894 3 jul 2022 #18 Ziet er lekker uit. Slim om de buren mee te laten genieten. Zorgt dat er niet geklaagd wordt over de rook. Gefeliciteerd met je knorretje!
Ziet er lekker uit. Slim om de buren mee te laten genieten. Zorgt dat er niet geklaagd wordt over de rook. Gefeliciteerd met je knorretje!
Bram Gerijpt Berichten 4.946 24 jul 2022 #19 Dat is nog eens een mooie BBQ kapsalon. Dat moet smullen geweest zijn. Gefeliciteerd met je knorrie