Beef en Steak

Pulled Pork

gefeliciteerd met je knorretje, je broodjes zien er heerlijk uit

Aanslag??? Dat is flavour. Mijn bbq is zwart van binnen (was eerst wit). Als ik er nu iets opleg zonder rookhout krijg ik er toch de rooksmaak al aan. :D

Bert zei:
Aanslag??? Dat is flavour. Mijn bbq is zwart van binnen (was eerst wit). Als ik er nu iets opleg zonder rookhout krijg ik er toch de rooksmaak al aan. :D

Dat heb ik met de OTX ook. Is door en door zwart, maar dit was bruin en dat heb ik nog nooit gezien!

Je OTX wordt heter

dat klopt,maar ben blij om te horen dat de bruine aanslag normaal is!

Lekker broodje.

Gefeliciteerd met je knorretje.

Wat voor rub je je eigenlijk gebruikt? Ik gebruik heel vaak de Southern Succor Rub, die heeft aardig wat peper en dat pakt prima uit.

Gefeliciteerd met je varkentje; het vlees, de koolsla en de broodjes zien er heerlijk uit.

noskos zei:
Wat voor rub je je eigenlijk gebruikt? Ik gebruik heel vaak de Southern Succor Rub, die heeft aardig wat peper en dat pakt prima uit.

Ik heb recept uit het boek van big bob Gibson gebruikt. Inclusief injectie. Vlees hield vocht daarvan niet goed vast. Moppen heb ik maar 4 keer gedaan ipv elk uur. Volgende keer yardbird rub gebruiken. Heb je icm Pulled pork ervaring mee? Heb ook nog cherry rub van simply marvellous liggen.

Yardbird vind ik heerlijk op PP. Is mn favoriet momenteel!

Terug
Bovenaan Onderaan