Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik begin altijd rond een uur of 10-11 de avond te voren, dan is de PP tegen etenstijd klaar. Ik blijf er 's nachts ook niet bij, maar ik zet wel de ontvanger van m'n ET 732 op het nachtkastje, dan hoef ik m'n bed niet uit om de WSM in de gaten te houden.
Het voordeel is dan ook dat je tijdens de zone ligt te slapen, das beter voor de zenuwen.
Bij 88C gaat hij uit de folie, nog half uurtje de bark wat verstevigen en dan nog even rusten! Thanks 2 Frits en Noskos toch nog op schappelijke tijd klaar!
Zozozo wat was dat een heerlijke maaltijd. visite was er gek op. Uiteindelijk om 17:30 uur de 88C aangetikt, nog een half uur zonder folie op de BBQ en een uurtje laten rusten. Hij was zeer sappig, rooksmaak zat er goed in! Volgende keer mag hij voor mij wat pittiger, maar bezoek vond hem zo al goed. kwestie van smaak uiteindelijk. Hier wat foto's:
Dingdong:
Zo kwam hij eraf:
Vrouwlief had zelf een heerlijk koolsla gemaakt:
Pulled:
Resultaat:
En nog maar eentje:
Al met al heerlijk maaltijd en het was het allemaal waard. Nu heeft de WSM alleen een rare bruine aanslag. Wie oh wie weet of dit normaal is en hoe en of ik dit moet schoonmaken. Is immers eerste keer dat ik hem gebruik. Rooster is ook heel moeilijk schoon te krijgen zeg! vergeten in te smeren met olie! morgen even op OTX gooien en goed warm stoken!
Jeuj! Een varken! Ik heb van die koperen borstels, maar het was echt niet eraf te krijgen. nooit last van bij mijn cast iron grate voor de OTX. Ik dacht eerst misschien dat aanslag soort roest was, maar dat kan nergens vandaag komen eigenlijk! zal morgen met warm water even erlangs gaan!
Gefeliciteerd met je knorretje! Aanslag is normaal zorgt ervoor dat hij volgende keer minder heet brandt.
Aanslag op het rooster is rook. Je kunt ze schoonbranden of afsoppen. Ik doe het eerste, Frits is van de glimmende roosters.
Dat is gewoon rook aanslag, met een licht sopje en zo'n rvs borstel is het er binnen een paar minuten af. Die rvs sponzen kosten nog geen anderhalve euro per twee en gaan heel lang mee
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.