Vlotte sessie. Ziet er goed uit ook!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bark is juist lekker, die doe je, als je het varkentje gepulled hebt, door het zachte vlees heen, dat geeft een extra smaakje tussendoor. En schrik niet van de donkere kleur, dat komt door de paprikapoeder en suikers die erop zitten, en de rook. Het is op zeker niet verbrand of zo.150degrees zei:Ik heb zelf nog nooit PP gemaakt, maar is die donkere bark niet taai en droog of valt dat wel mee. Het valt me wel op dat het binnenste altijd wel lekker juicy is.
De foto's zien er iig zo lekker uit
Dominique zei:Die bark is juist lekker, die doe je, als je het varkentje gepulled hebt, door het zachte vlees heen, dat geeft een extra smaakje tussendoor. En schrik niet van de donkere kleur, dat komt door de paprikapoeder en suikers die erop zitten, en de rook. Het is op zeker niet verbrand of zo.150degrees zei:Ik heb zelf nog nooit PP gemaakt, maar is die donkere bark niet taai en droog of valt dat wel mee. Het valt me wel op dat het binnenste altijd wel lekker juicy is.
De foto's zien er iig zo lekker uit
Nosmo zei:Mooi stuk vlees, waar heb je die vandaan?
noskos zei:En je knorretje staat er bij hoor! Van harte!
150degrees zei:Thanks Dominique,
Nu alleen nog het lef om aan zo'n flinke homp vlees te beginnen