BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork voor de Sticker

 
 
 
 

Iss

Stoker
Berichten
312
Al een aantal keer gemaakt maar nog niet eerder op de Joe aangezien dit de 2e keer is dat hij aangestoken werd. en ik sinds kort hier aangemeld ben lijkt het me leuk om wat stickers te verzamelen.

we beginnen met een stuk procureur van 2,6KG
IMG_9686.jpeg


gistermiddag in de eigengemaakte rub gezet (southern succor rub) na wat losse stukjes te hebben getrimd
IMG_9687.jpeg


Vanmorgen om 06:30 de Joe aangeslingerd, en nadat deze snel op temperatuur was mocht de procureur erop onder het genot van 2 chunks kersenhout. even op mijn zweedse roostertje gezet zodat ik hem wat makkelijker kon verplaatsen en stiekem houd ik ook van een schoon rooster in de Q
IMG_9691.jpeg


na 5 uurtjes te hebben gerookt was de interne temp zo'n 72 graden dus was het tijd voor een laklaagje
IMG_9694.jpeg

IMG_9696.jpeg

na 2 uurtjes in de lak mocht de knor even uitrusten om ingepakt te worden in de aluminiumfolie.

zo die ligt! nu op naar de 88c+ graden
IMG_9697.jpeg


rond 15:30 tikken we de 88 graden aan maar merkte bij het prikken nog enige weerstand, doorgegaard naar 90 graden en om 16:00 mocht hij eraf om even een uur te rusten voordat het vlees uit elkaar getrokken zou gaan worden.
IMG_9698.jpeg


gepulled en voorzien van eindsaus volgens recept van Noskos. lekker broodje gemaakt voor het gezin en de rest gevacumeerd
IMG_9702.jpeg


Broodje met coleslaw, pulled pork, en bbq saus van sweet baby rays
IMG_9704.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk broodje pulled pork zo!

Gefeliciteerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Missie geslaagd, gefeliciteerd met je knor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Gefeliciteerd met je knor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Heerlijk broodje P.P. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Mooie run
Gefeliciteerd met je sticker
 
Gefeliciteerd met je Knorretje! Lekker hoor, die pulled pork
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Wow water loopt me in de mond.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Gefeliciteerd met je 🐷. Ziet er goed uit. Ik eet mijn PP ook het liefst op een hard bolletje (kaiser).
 
Terug
Bovenaan Onderaan