BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork voor de buurtborrel

 

knakker123

Vuurmaker
Berichten
75
Manman wat lekker! Voor de buurtborrel (38 man) wat pulled pork broodjes met coleslaw gemaakt. Gewoon van die goedkope witte bolletjes, beetje saus dr op, dikke prima! Achteraf had ik toch wel beter nog een procureur erbij kunnen maken, want het was binnen no time op.

In 15 uur naar snotgaar zonder in te pakken. Roostertemp. tussen de 105 en 110 gehad. Ik ben rond 12u snachts begonnen en was rond etenstijd klaar. 'sNachts ben ik nog tot 1 uur wakker gebleven en de temperatuur bleef rocksteady, dus naar bed gegaan.. maar bbq temperatuur zakte snachts heel langzaam naar 90 graden. Ik kreeg geen melding op mijn telefoon, de telefoon stond op stil Gelukkig kwam ik er nog redelijk op tijd achter, en het eten smaakte er niet minder door.

Geinjecteerd met cola en wat kant en klare rub. Gerubbed met dezelfde kruidenmix (De Allpurpose van Grategoods) in het eindstadium heb ik nog een aantal keer gesprayed met cola.

Helaas heb ik geen fotos van de broodjes en het pullen.
3778e373b1e4164db10a130a3e640b4d.jpg
131ecf5c475ae24a4d342a957bbbbcdc.jpg
2ce503df5001276a37f3e7be25dc49eb.jpg
28387d23bfc01f4ccc0866ff6ebaadea.jpg
9bb03b679c3be4458334ab5219833a70.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-X710 met Tapatalk
 
Wat zien ze er mooi uit zeg! Nog nooit geprobeerd zonder inpakken. Dank voor het delen
 
Mooi werk Ruben, gefeliciteerd met je knor.

Zelf heel blij met de wedstrijd methode zodat ik niet ‘s nachts of voor dag en dauw op moet.
 
Thanks!

Deze methode is bij mij altijd nog goed gelukt. Ik kan het helaas niet vergelijken met de inpak-methode. Het vroeg opstaan valt wel mee.. ik doe altijd laat opblijven Als ik alles goed doe, ga ik gewoon slapen en hoef ik er niet uit. Kamado is zeer stabiel.

Als ik het volgende x weer maak, dan begin ik denk ik nog een uurtje eerder of ga ik nog weer iets warmer met de bbq. Dan weet ik zeker dat het op tijd klaar is. Het blijft ook heel lang warm in de koelbox.

Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk
 
Dat ziet er goed uit!

Gefeliciteerd met je 🐷
 
hiewr team injecteren en inpakken.
maar moet eerlijk zeggen dat dit kleurtje er ook super uitziet
 
Met cola geinjecteerd ja? Die kende ik nog niet. Wie weet.
Hier ligt ook nog 3 kg te wachten in de vriezer op nieuwe sessie om een nieuwe voorraad pp aan te leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan