Manman wat lekker! Voor de buurtborrel (38 man) wat pulled pork broodjes met coleslaw gemaakt. Gewoon van die goedkope witte bolletjes, beetje saus dr op, dikke prima! Achteraf had ik toch wel beter nog een procureur erbij kunnen maken, want het was binnen no time op.
In 15 uur naar snotgaar zonder in te pakken. Roostertemp. tussen de 105 en 110 gehad. Ik ben rond 12u snachts begonnen en was rond etenstijd klaar. 'sNachts ben ik nog tot 1 uur wakker gebleven en de temperatuur bleef rocksteady, dus naar bed gegaan.. maar bbq temperatuur zakte snachts heel langzaam naar 90 graden. Ik kreeg geen melding op mijn telefoon, de telefoon stond op stil
Gelukkig kwam ik er nog redelijk op tijd achter, en het eten smaakte er niet minder door.
Geinjecteerd met cola en wat kant en klare rub. Gerubbed met dezelfde kruidenmix (De Allpurpose van Grategoods) in het eindstadium heb ik nog een aantal keer gesprayed met cola.
Helaas heb ik geen fotos van de broodjes en het pullen.
Verstuurd vanaf mijn SM-X710 met Tapatalk
In 15 uur naar snotgaar zonder in te pakken. Roostertemp. tussen de 105 en 110 gehad. Ik ben rond 12u snachts begonnen en was rond etenstijd klaar. 'sNachts ben ik nog tot 1 uur wakker gebleven en de temperatuur bleef rocksteady, dus naar bed gegaan.. maar bbq temperatuur zakte snachts heel langzaam naar 90 graden. Ik kreeg geen melding op mijn telefoon, de telefoon stond op stil

Geinjecteerd met cola en wat kant en klare rub. Gerubbed met dezelfde kruidenmix (De Allpurpose van Grategoods) in het eindstadium heb ik nog een aantal keer gesprayed met cola.
Helaas heb ik geen fotos van de broodjes en het pullen.

Verstuurd vanaf mijn SM-X710 met Tapatalk