BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork, ik krijg er geen genoeg van.

 

WouterM.

Sprokkelaar
Berichten
25
Een draadje voor (hopelijk) een mooi varkensplaatje.

Pulled pork. Het blijft echt zo lekker. Ik maak het volgens het beste recept (vind ik) van @noskos !
Ik gebruik alleen in de injectiemix geen zout, maar de kruiden die ik ook als rub gebruik. Meestal varkensrub van vanbeekum. Of de kruiden van @noskos .

ik maak altijd een lekkere voorraad (deels voor de verkoop) en ook voor onszelf op bijv. een broodje, kroketten/bitterballen, chili con carne, op de pizza of loaded fries. Het is zo veelzijdig.

1000021852.jpg
1000021859.jpg
1000021907.jpg
1000021924.jpg

1000021925.jpg
1000027931.jpg
 
Lekker man. Scheelt dat echt vacuum marineren?
 
Mooi resultaat en goed vol rooster. Ziet er heel smakelijk uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Lekker man. Scheelt dat echt vacuum marineren?
Het is ook beetje gemak hoor. Heb toch zo'n machine staan. Toch ook wel het gevoel dat het er wat meer intrekt. Doe het ongeveer 24 uur van tevoren in het "vacuum". Niet strak vacuum, want dat lukt niet met al die nattigheid die erin gespoten zit, heb helaas geen vacuummachine met kamer.
 
Dat ziet er heerlijk uit, gelijk een lekkere voorraad. Gefeliciteerd met je knor
 
Het is ook beetje gemak hoor. Heb toch zo'n machine staan. Toch ook wel het gevoel dat het er wat meer intrekt. Doe het ongeveer 24 uur van tevoren in het "vacuum". Niet strak vacuum, want dat lukt niet met al die nattigheid die erin gespoten zit, heb helaas geen vacuummachine met kamer.
Ik heb pas zo'n ding van de lidl voor nog geen 50 euro dus vandaar mijn vraag. Ik ga het gewoon een keer proberen. Het ziet er echt heerlijk uit.
 
Lekker hoor.

Gefeliciteerd met je 🐷
 
Altijd lekker inderdaad!

Je verkoopt het ook?
Ik heb er wel eens over gedacht want of ik nou 2.5, 5 of 10kg bruto op de Q gooi maakt in principe weinig uit..

Maar dan denk ik ook van, heb ik daar wel zin in 🤣 bezorge ga ik het sowieso niet doen.
Waar zou ik zoiets dan op moeten zetten zodat mense uit de wijk weten dat ik dit verkoop.
En dan houd het bij mij al snel weer op hahaha
 
👍 💪 👊 Ziet er goed uit. Lekker voorraadje, maar als het zo lekker is als het eruit ziet zal alles snel op zijn. 🤣
 
Lekker hoor! Alweer veel te lang geleden dat ik Pulled pork gemaakt heb. Komt weer op de agenda. Dank je en gefeliciteerd met je knor!
 
Altijd lekker inderdaad!

Je verkoopt het ook?
Ik heb er wel eens over gedacht want of ik nou 2.5, 5 of 10kg bruto op de Q gooi maakt in principe weinig uit..

Maar dan denk ik ook van, heb ik daar wel zin in 🤣 bezorge ga ik het sowieso niet doen.
Waar zou ik zoiets dan op moeten zetten zodat mense uit de wijk weten dat ik dit verkoop.
En dan houd het bij mij al snel weer op hahaha
Ik maakt meestal 5-10 kg maar dan ook om het in te vriezen.
Als de Q toch op temperatuur is.
 
Altijd lekker inderdaad!

Je verkoopt het ook?
Ik heb er wel eens over gedacht want of ik nou 2.5, 5 of 10kg bruto op de Q gooi maakt in principe weinig uit..

Maar dan denk ik ook van, heb ik daar wel zin in 🤣 bezorge ga ik het sowieso niet doen.
Waar zou ik zoiets dan op moeten zetten zodat mense uit de wijk weten dat ik dit verkoop.
En dan houd het bij mij al snel weer op hahaha
Familie vrienden kennissenkring, het is meestal zo op.
 
Dat ziet er lekker uit, hoor!
Wat gaaf dat je bulk productie doet en dan verkoopt!
Ik heb sinds kort een WSM en zat ook al over bulk productie na te denken. Ik denk dat er 6 - 8 procureurs op zouden gaan, dus dan kom je wel op het niveau dat het een beetje veel wordt voor eigen gebruik (ook bij invriezen).

Watvoor prijs reken je bij de verkoop?
 
Dat ziet er goed uit! Hoeveel kilo ligt er nu op de bbq?
 
heb honger gekrege vandaag mee 4 stukke a 3kg besteld 😁😁
 
Dat ziet er lekker uit, hoor!
Wat gaaf dat je bulk productie doet en dan verkoopt!
Ik heb sinds kort een WSM en zat ook al over bulk productie na te denken. Ik denk dat er 6 - 8 procureurs op zouden gaan, dus dan kom je wel op het niveau dat het een beetje veel wordt voor eigen gebruik (ook bij invriezen).

Watvoor prijs reken je bij de verkoop?
Daarom ben ik ook op zoek naar een WSM 😆
 
Kun je nog wat informatie geven over wat je doet qua verkopen?
Hoe groot maak je de porties? Watvoor prijs reken je?
Hoeveel kopen de meeste mensen?

Ik denk dat er hier meerderen zijn die het leuk lijkt om ook te gaan verkopen, maar zich afvragen of het in de praktijk de moeite waard is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan