ik zag op tweakers links naar dit forum ..
en de kapschuur was me ook opgevallen
Wij willen hem graag gaan bouwen aan de binnen zijde van onze blokhut. "vast" model tafel ofzo ..
de blokhut is op basis van de interflex 6732
Voor meer plaatjes google geeft genoeg plaatjes
De afmeting is 290(lengte) diepte (50cm) en hoogte ongeveer 230cm
O ja de dieptevan 50 heeft meer met een deur te maken .. die in de achterwand zit

dus er is zeker nog wel ruimte voor 60cm diepte

De kapschuur is wel aangepast maar de niet extreem 20cm hoger bv
Zelf zit ik een beetje te spelen met het idee voor een rookkast/(pizza)oven, bbq en voor de koudere avonden een indirecte (ijzer?) verwarmings installatie zodat je de niet de rook in de straks afgesloten ruimte blaast. en er komt natuurlijk stukje aanrecht voor je gerechten met wasbak.. en een koelkast (diy?) voor de dranken.
Er ligt al een afvoer + aanvoer voor koud water ..
Zelf zit ik te denken om wat isolatie tussen hout en stenen/beton te doen, veiligheid gaat voor alles
ik probeer zoveel mogelijk met standaard maten te werken, zodat vervangings materiaal indien nodig niet ten koste gaat van een nier
Van de foto hierboven gezien zouden we graag 3 "delen" links de rookkast,(50cm/60cm breed) met eronder een opslag voor kolen. Dan in het "midden" een lage maar goed ventileerbare vuurpit, met erboven de bbq. en daarboven de "oven" en dan rechts een aanrecht blok met spoelbak + koelkast. (misschien een afzuigkap zodat frituren (oliebollen enzo) niet smerige vetlaag achterlaat.
Waar we nu mee zitent is zal de oven warm genoeg kunnen krijgen voor pizza ?
Overgens als ik google kom ik op die pizza ovens uit .. wel leuk maar veel te groot.