BasBQ
Beef en Steak

Project buitenkeuken

Gaaf hoor
 
Vandaag daksingles erop en achter/zijwand, het begint wat te worden.  :D

ThJtQR9.jpg
 
Mooi hoor
Slim om niet te kiezen voor die metalen platen met dakpan motief. Daar kan je niet overheen lopen (heb ik eens gehoord) mocht je nog eens het dak op moeten.
 
Mooi plekje krijg je daar!
 
De buitencollectie kan eindelijk onder 1 dak staan.  :D (Oklahoma heb ik al een nieuw setje temperatuur meters en handvaten ga ik morgen maken).

vojcD2F.jpg


Kapschuur is bijna gereed alleen nog afvoeren en windveren, daarna beginnen met de buitenkeuken en de rest van de inrichting.
 
Goed bezig. Ziet er schitterend uit!


Gr. Mike
 
Prachtig zeg, mooi onderkomen!
 
Mooi frame onder je WSM trouwens!
 
Holy smoke wat een mooie apparaten bij elkaar onder een topdakkie. ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Weer een kleine update, na zoeken naar een buitenkeuken en zelfbouw wat een prijzig verhaal is heb ik het volgende bedacht. Onderstaande dressoir heb ik zojuist opgehaald 200x95x55cm van massief eiken, deze kan ik mooi als basis gebruiken. Het bovenblad wil ik donker en vochtwerend gaan maken met welk spul kan ik dat het beste doen? En er komen nog wielen onder om het enigszins mobiel te maken.

GMsLcne.jpg
 
Waterafstotend maken doe ik met owatrol, maar ik wil het houten blad nog een kleur geven beton vind ik bij een massief eiken meubel juist afbreuk en zonde, dan kan ik beter het blad zagen en natuursteen erin plaatsen.
 
Excuses dat ik deze zombie thread weer tot leven roep, maar ik was erg benieuwd wat je nu uiteindelijk voor de afzuiging gedaan hebt. Is dat nog tot tevredenheid opgelost? Ik vraag dat natuurlijk volledig uit eigen belang :D want ik ben ook bezig met een overkapping.
 
Geen probleem inmiddels is de kapschuur zo goed als af en zal ik met mooi weer even een foto maken, de andere kant is nu ook dichtgemaakt. Qua afzuiging zocht ik eigenlijk een oplossing voor een probleem die er niet is, de rookontwikkeling bij normaal barbecue is zo minimaal dat het geen probleem is. En qua rook sessies zet ik de rookoven een stuk erbuiten en dan kan de rook ook een kant op.
 
Nou ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. Lijkt me heerlijk om zo'n bbq blekkie te hebben.
Ik ben van plan om het volgende te gaan bouwen (zie 3D tekening hieronder). Maar ik maak me zorgen om de rook. Ik denk dat ik een minder luchtige situatie heb dan jij. Vandaar dat ik er al een afzuigkap in getekend heb. Iemand nog tips of ervaringen?

tFmaniju3eyiLvNyVHEndr_VeHEbitR13UipLFeSvSI3DCp53uj0Rx0wlTD_tAFhxMQmGEHqpHjVv-T5qEUncNEmV0H7a1YzPzF8Of9-qal848gOmL8RaGa8tkYIL7O08hIbeMEKDuA
 
goosebumps zei:
Nou ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. Lijkt me heerlijk om zo'n bbq blekkie te hebben.
Ik ben van plan om het volgende te gaan bouwen (zie 3D tekening hieronder). Maar ik maak me zorgen om de rook. Ik denk dat ik een minder luchtige situatie heb dan jij. Vandaar dat ik er al een afzuigkap in getekend heb. Iemand nog tips of ervaringen?

tFmaniju3eyiLvNyVHEndr_VeHEbitR13UipLFeSvSI3DCp53uj0Rx0wlTD_tAFhxMQmGEHqpHjVv-T5qEUncNEmV0H7a1YzPzF8Of9-qal848gOmL8RaGa8tkYIL7O08hIbeMEKDuA

Eindelijk was het weer eens mooi weer, dit is de kapschuur momenteel (voorraad barbecues staan allemaal verwarmd binnen tijdens de herfst/winster).
De verlichting gaat automatisch aan bij een bepaald aantal lux, geen gedoe met tijdklokken. De achterwand wil ik nog meer aankleden met allerlei barbecue gedoe.

p0Sb9g0.jpg


3aZ61kk.jpg
 
Dat ziet er gaaf uit
 
Mooi! Geweldige plek,  goed voor elkaar zo!
 
Dat is een heel mooi plekje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan