BasBQ
Beef en Steak

Procureur (varkensnek) van 1,5 kg

Weer eens iets anders dan rollade

Maarreh, je hebt echt niet altijd saus nodig om de pulled pork sappig te krijgen hoor. Sterker nog; ik injecteer niet en voeg ook geen saus toe, geen glaze en niets extra bij het inpakkrn, alleen een beetje extra rub erbij aan het einde bij het pullen. Laat vooral het vlees de sterspeler zijn, net als hier ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Luth
Dat laatste is dus niet waar, een PP zonder saus kan heel sappig zijn, dat ligt ook aan de pitmaster.
Dit is gewoon een iets andere bereiding, en een iets andere smaak door de verschillende garing.
Ik zei het bewust nogal gechargeerd ;). Natuurlijk kan je mooie sappige pulled pork maken zonder BBQ saus, je ziet hier vaak genoeg resultaten voorbij komen. Ik ben van mening dat de procureur gewoon een prachtig stukje vlees is dat heel smaakvol is op zichzelf. Als er dan pulled pork van wordt gemaakt die drijft in de bbq saus doe je afbreuk aan het vlees. Het smaakt nog steeds wel hoor :D

zie dat mijn bericht wat heeft losgemaakt :)
 
Dat ziet er fijn uit en vooral eens wat anders, tof man!
Zelf nog nooit gedaan op deze manier maar kende het wel. Staat nog wel op mijn lijstje maar ga toch eigenlijk altijd voor de PP op 1 of andere manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luth
En dan zeggen ze dat je een man niet om een boodschap kan sturen 😁
Maar niet vervelend dat je je lijstje heb hoeven in te korten nu
 
  • Leuk
Waarderingen: Luth
Die ziet er lekker rondborstig. Mooi L&S gegaard.
Smakelijk.

Tipje. Kijk eens of ja aan een igrill houder kan komen. Dan kun je de hub van de thermometer wat hoger plaatsen.
Dit ding bedoelde je? Die zat gewoon bij de bbq geleverd 😁😁😁.

image.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan