BasBQ
Beef en Steak

Primo Oval Large chipjes van de binnenkant

Rob65 zei:
Dan zou je bv de site van de distributeur kunnen bezoeken. Tis maar een idee hoor. B-)

Ik hoef niet perse te weten of het een officiele dealer is, was eigenlijk benieuwd waar hier in de buurt Primo verkocht wordt.

Had ook al eerder gezocht naar een lijst vandaar mijn vraag hier.
 
Artbij zei:
Overigens smaakt je vlees echt niet anders als de BBQ niet van een "officiele" dealer afkomt.... :).

Klopt, maar het geeft wel wat "peace of mind" voor toekomstige garantie gevallen. 

Ik was in de gelegenheid om goedkoop een Primo te importeren vanuit de USA. Uiteindelijk heb ik het niet gedaan omdat Primo dan geen garantie geeft. Nu ben ik blij dat ik een dure officieel ge?mporteerde oval XL gekocht heb want ik heb inmiddels al twee nieuwe fireboxen mogen ontvangen.
 
Nosmo zei:
Artbij zei:
Overigens smaakt je vlees echt niet anders als de BBQ niet van een "officiele" dealer afkomt.... :).

Klopt, maar het geeft wel wat "peace of mind" voor toekomstige garantie gevallen. 

Ik was in de gelegenheid om goedkoop een Primo te importeren vanuit de USA. Uiteindelijk heb ik het niet gedaan omdat Primo dan geen garantie geeft. Nu ben ik blij dat ik een dure officieel ge?mporteerde oval XL gekocht heb want ik heb inmiddels al twee nieuwe fireboxen mogen ontvangen.

Wel lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn, maar importeren uit een ander werelddeel is net iets anders dan online een bbq kopen....

Trouwens ook jij hebt gewoon garantie, je zult alleen bij jouw verkoper moeten zijn, in de USA dus.

Bedankt iedereen voor de tips in dit topic, er is een ander deksel onderweg :).
 
Afgelopen woensdag een nieuwe deksel gehad. Deze is helemaal goed.

Heb hem maar op zolder gelegd, degene die erop zat doet het ook goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan