BasBQ
Beef en Steak

Planked Twinkies

 
 

christiansiegers

Kooltjesharker
Berichten
120
Dit recept kwam ik tegen op de site van Ted Reader. Ongelooflijk machtig en je hebt ongeveer een balansmaand nodig om bij te komen  :D
Heb mijn vrouw ook in tijden niet met zo veel liefde en genot een toetje zien eten.

2015-03-08-17.59.45.jpg

2015-03-08-18.09.47.jpg

2015-03-08-18.11.43.jpg

2015-03-08-18.16.06.jpg

2015-03-08-19.09.34-2.jpg

2015-03-08-19.16.44.jpg

2015-03-08-19.21.25.jpg
 
lekker kleurig, een grote calorie bom  ;)
 
Ziet er mooi uit!
En een origineel idee!
 
Moet ik ook eens maken , ben zelf niet zo'n liefhebber van al die zoetigheid maar ik weet dan wel zeker dat mijn vrouw minstens een kwartier haar mond houdt , wat mij de gelegenheid geeft om over een smoker te beginnen en wie zwijgt stemt toe toch ?  :)
 
Ziet er goed uit.
En ik denk ook erg machtig..
 
Bob zei:
Moet ik ook eens maken , ben zelf niet zo'n liefhebber van al die zoetigheid maar ik weet dan wel zeker dat mijn vrouw minstens een kwartier haar mond houdt , wat mij de gelegenheid geeft om over een smoker te beginnen en wie zwijgt stemt toe toch ?  :)

=))  Als Mevrouw Bob meeleest kan je die smoker voorlopig op je buik schrijven vrees ik!

Prachtige foto Christian, dat wordt weer een pittige wedstrijd deze maand!
 
Tom Hendriks zei:
Ziet er goed uit.
En ik denk ook erg machtig..

ik zat na 3/4 twinkie vol. Mijn dochter van 2jr at het nog zonder problemen op. Echt een vrouwentoetje.
Wel lekker.
 
Bob zei:
Moet ik ook eens maken , ben zelf niet zo'n liefhebber van al die zoetigheid maar ik weet dan wel zeker dat mijn vrouw minstens een kwartier haar mond houdt , wat mij de gelegenheid geeft om over een smoker te beginnen en wie zwijgt stemt toe toch ?  :)

weet het niet zeker, je kan het proberen. Wellicht wordt het een smoker, anderzijds misschien moet je wel de US importstore helemaal leegkopen voor de Twinkies :p
 
Ik ben ook erg benieuwd waar je de twinkies vandaan hebt. Ik had er een hoop uit de USA mee genomen maar die zijn op :)
 
Ome Ted maakt leuke dingen op een plankje
 
die gaan we hier ook s maken, ziet er goed uit :)
 
Ziet er prima uit, aangezien je het niet vermeldt neem ik aan dat er geen heftige rooksmaak door het toetje zit ? (wat ik eerlijk gezegd wel zou vermoeden)
 
Boldeagle zei:
Ziet er prima uit, aangezien je het niet vermeldt neem ik aan dat er geen heftige rooksmaak door het toetje zit ? (wat ik eerlijk gezegd wel zou vermoeden)

Rooksmaak is subtiel, niks heftig. Het zou heftiger zijn als de plank direct boven het vuur had gelegen. Lag nu indirect
 
Aha vandaar, was al benieuwd nml. (ken het ook andersom en je hebt dan best wel iets heftigs in je mond  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan