Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel de deflector plate gebruiken. Anders heb je de kans dat de steen te warm wordt en je pizza aan de onderkant verbrandt.
@Stijnexact weet ik het niet.
Op de BGE zie je bijvoorbeeld wel dat de 2 halve maan deflectoren teveel afsluiten en dat je deze iets moet laten overlappen om pizza te kunnen maken.
Ik weet hoe het is om die steen loeiheet te krijgen zonder dat je pizza toen houtskool doet veranderen. De steen zou rond de 250° moeten zijn en de luchtstroom er boven iets lager zodat de ingrediënten er niet uit komen te zien als verbrand gras.
Ik zelf maak gebruik van het GBS systeem en zat in het begin ook te klooien tot soms opgeven toe..... tijdelijk dan, dat dan weer wel.
Ik heb het gevonden door onder de steen een klein bedje van briketten te leggen (3 a 4 stuks) en in de mandjes aan de zijkanten met houtskool.
Ik snap dat je niks aan deze info hebt maar het geeft aan dat het niet gemakkelijk is om de perfecte pizza te bakken.