BasBQ
Beef en Steak

Pizza!

 
 
 

Kiwietje

Stoker
Berichten
308
Vanavond nog nét voor de storm wat pizza's op de kamado kunnen bakken. Onze favoriet is pizza met rode ui, salami en blauwe kaas en was deze keer ook weer goed geslaagd!

Het deeg vanochtend om 09:00 gemaakt en rustig laten rijzen tot ongeveer 17:30. Dit zorgde voor een mooi luchtig deeg.

20210312_165349.jpg
20210312_174709.jpg
20210312_174720.jpg
20210312_174919.jpg
 
Dat ziet er uit als een heerlijke pizza. Die combinatie ga ik ook eens maken.
 
Lekker hoor
Ziet er prachtig uit
 
Lekker! Pizza, altijd 👍🏻
 
Mooi hoor, zal zeker gesmaakt hebben!
Ook nog iets van tomatensaus gebruikt?
 
Mooi hoor, zal zeker gesmaakt hebben!
Ook nog iets van tomatensaus gebruikt?
Zeker! Normaal maak ik hem zelf, maar vandaag "heinz tomatenblokjes met basilicum en oregano" gepureerd. Zeker een aanrader voor saus als je een luie dag hebt:p
 
Die zien er goed uit. Vandaag de kamado pizzasteen ontvangen, goed excuus om deze eens te proberen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er heerlijk uit, prachtig deeg! Dat is voor mij nog echt een leerpunt: goed deeg maken.
Als je volgende keer nog luier bent kan je ook Heinz Fritto gebruiken. Zelf nog niet geprobeerd voor pizza, maar het is een mooie gladde saus die het waarschijnlijk prima doet op pizza (mits in kleine hoeveelheid)
 
Ziet er heerlijk uit, prachtig deeg! Dat is voor mij nog echt een leerpunt: goed deeg maken.
Als je volgende keer nog luier bent kan je ook Heinz Fritto gebruiken. Zelf nog niet geprobeerd voor pizza, maar het is een mooie gladde saus die het waarschijnlijk prima doet op pizza (mits in kleine hoeveelheid)
Het deeg maken was bij mij ook een dingetje. Vroeger liet ik het deeg rijzen om vervolgens met een deegroller alle lucht er weer uit te rollen😓. Nu doe ik het met de hand en dat geeft een stuk beter resultaat!
 
Mooie pizza gemaakt met eigen gemaakte bodem
 
Terug
Bovenaan Onderaan