Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag gemaakt, in de oven (sorry :blush: ) en er was een groot probleem......
Het was zooooooo lekker dat we te weinig vlees hadden haha! Gemaakt met vlees van schotse hooglanders, op aanraden van mijn slager. Echt heerlijk!
Volgende keer maar een beetje (veel) meer maken hihi.
Bedankt voor het mooie recept!
Met een eenvoudige braadpan of een dutch oven kun je heerlijke stoofvlees maken. Je kunt ook wat rookhout aan toevoegen, op de kolen wel te verstaan, voor rookaccenten. Plaats de braadpan zonder deksel in de Q maar met de deksel op de Q. Vergeet ook niet af en toe een keer te roeren.
Omdat dit recept eigenlijk ook best buiten de bbq gemaakt kan worden, heb ik dit gisteravond al in de slowcooker gemaakt. En ik moet zeggen, was echt een lekker recept. Zeker als je het al een avond vantevoren maakt. Dit recept houden we erin.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.