BasBQ
Beef en Steak

Picanha van het spit

Mijn spit wordt donderdag/vrijdag geleverd en er ligt hier een mooie Aberdeen Angus picanha in de koelkast te wachten.
Kijk er al naar uit om dit ook te proberen.
 
Mooie bereiding en ga deze op zeker na-apen . Bedankt voor het delen.
 
Zalig Sabine, ziet er prachtig uit en uit ervaring weet ik dat picanha en chimmichurri en zoete aardappel goed werkt samen. Maissalsa vind ik ook geinig zeg! Ik maak dit ook wel eens voor vrienden... sindsdien worden wij nooit meer uitgenodigd bij anderen. Ze komen altijd hier!
 
Ziet er heel lekker uit, wil ik ook eens gaan doen binnenkort!

Vroeg me af of je de deksel op de BBQ gehad hebt tijdens het grillen? Wordt het zonder deksel niet veel te heet?
 
Ziet er heel lekker uit, wil ik ook eens gaan doen binnenkort!

Vroeg me af of je de deksel op de BBQ gehad hebt tijdens het grillen? Wordt het zonder deksel niet veel te heet?
Zeker eens proberen! Ik heb het recept van noskos grotendeels gevolgd. Inderdaad met de deksel erop. Niet teveel kolen en de kolen aan de zijkant, toen kwam het goed met de temperatuur. Succes ermee!
 
Lekker!
Tot nu toe heb ik picanha altijd aan een stuk op de Bbq gehad. Ik ga dit toch ook maar snel proberen.
 
Zeker eens proberen! Ik heb het recept van noskos grotendeels gevolgd. Inderdaad met de deksel erop. Niet teveel kolen en de kolen aan de zijkant, toen kwam het goed met de temperatuur. Succes ermee!
Thnx, ga ik ook eens lekker van genieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan